Co dobrego na mróz?

31. Data: 2014-01-25 10:10:59

Temat: Re: Co dobrego na mróz?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To ja znowu "wściekłego psa" polecę :-)))

A ja herbatkę ze śliwowicą, po góralsku.

J.

www.kontestacja.com

32. Data: 2014-01-25 11:02:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 10:10, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A ja herbatkę ze śliwowicą, po góralsku.

Bladym świtem???
Mocno zimno u Was widać!

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

33. Data: 2014-01-25 11:09:43

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-01-25 10:10, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Bladym świtem???
> Mocno zimno u Was widać!

Nie bladym, jak się wróci z tego mrozu.
A zimno, piec mi nie wyrabia, koło kalafiora cza siedzieć.
Ale sama se winnam, mogłam wcześniej odkręcić.
Zima zaskoczyła mię.

J.

www.kontestacja.com

34. Data: 2014-01-25 11:19:12

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Żadnej soczewicy nie trzeba moczyć...

Ania

35. Data: 2014-01-25 11:26:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 11:09, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nie bladym, jak się wróci z tego mrozu.
> A zimno, piec mi nie wyrabia, koło kalafiora cza siedzieć.
> Ale sama se winnam, mogłam wcześniej odkręcić.
> Zima zaskoczyła mię.

U mnie aż tak źle nie jest (-12 przy wspomnieniach z lat ubiegłych,
kiedy było -22, to betka), ale pewnie, że się człek przyzwyczaił już do
styczniowej wiosny...
Pójdę się trochę poruszać po domu, bo na śnieżkową bitwę czy sanki nie
ma warunków.

36. Data: 2014-01-25 11:32:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 11:19, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:
> Żadnej soczewicy nie trzeba moczyć...

"Jako że to jedyny zimowy strączak nie wymagający namaczania"
Tytułem przypomnienia.

37. Data: 2014-01-25 11:35:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Pójdę się trochę poruszać po domu, bo na śnieżkową bitwę czy sanki nie
> ma warunków.

A ja idę sprawdzić, czy mój organizm lubi krioterapię. (-16 teraz)
A jak wróce, to pomyusle o herbatce. Z prundem;-)

J.

www.kontestacja.com

38. Data: 2014-01-25 13:15:49

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikselka wrote:
>
> A ja herbatkę ze śliwowicą, po góralsku.

bo herbatkę (góralską) wie i kiep - mozna w trakcie, po i przed :))))
pozdr
Stefan

39. Data: 2014-01-25 14:15:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jan 2014 01:43:49 +0100, Aicha napisał(a):

> "Są trzy rzeczy, które kobieta może zrobić z niczego: kapelusz, sałatka
> i scena małżeńska."

Ja muszę się jednak namęczyć - z tą sceną 3-)
--
XL

40. Data: 2014-01-25 14:15:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jan 2014 09:28:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-25 00:20, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Kury nie mają (wwszak) ząbków.

No to dzióbek zalepił. By. :-)

--
XL

Papryczki nadziewane serkiem - odzyskiwanie oliwy :-)
samo żółteczko
Zdrowe odżywianie się
sposób na przechowanie
Kompot sfermentował...