Re: Co dobrego robicie na obiad?

Data: 2011-09-12 14:08:03
Temat: Re: Co dobrego robicie na obiad?
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-09-12 14:41, Paulinka pisze:

> Doprawiasz to czymś specjalnym, czy tylko sól ew. pieprz?

Sól, pieprz, odrobinę curry i oczywiście czosnek mielony. Czasami dodaję
zamiast tego wszystkiego po prostu łyżeczkę mieszanki chińskiej.

ruskawkami.html

> Nie puszczą. Piekłam je już. Ciasto było wewnątrz wilgotne od gruszek,
> ale nie było mokre.
> Na 12 babeczek potrzeba maksymalnie 2 gruszek.

Muszę spróbować.

> Mam taką, jak na 1 zdjęciu :
>
> http://majanaboxing.blox.pl/2008/06/Formy-muffinowe.
html

> Nie wkładam już papilotek, tylko smaruję formę tłuszczem i pięknie się
> je wyciąga.

Hm, chyba pozostanę przy papilotkach (fajna nazwa ;) ), bo nie uśmiecha
mi się kupowanie kolejnej blachy do składowania.

Ewa