Co na dolek zrobic sobie?

1. Data: 2003-10-01 11:46:56

Temat: Co na dolek zrobic sobie?
Od: "AJA" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow.
Otoz mam niezlego dola. Zwolnilem sie z jednej firmy, zarudnilem w nowej,
mam na utrzymaniu 3 osoby, pieniazki mizerne otrzymuje, no i jak na zlosc
stara firma sie wylozyla, nie maja kasy na jej miejscu postawili nowa firme
z pomoca inwestora. No i dowiedzialem sie ze zaleglych od starej firmy
pieniazkow nie zobacze juz. Wyslalem pierw inspekcje pracy, pozniej
wezwanie do zaplaty a dzis pozew sadowy zlozylem. Ale marne szanse ponoc.
Nie stac mnie na adwokata. I nie wiem co robic
Przyszlo mi na mysl ze w tym doklu pozostaje mi cos taniego i dobrego
przyrzadzic.
Oczekuje wiec jakichs propozycji na jedzenie poprawiajace humora.

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2003-10-01 11:53:25

Temat: Re: Co na dolek zrobic sobie?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-01 13:46:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *AJA* skreślił te oto słowa:

> Oczekuje wiec jakichs propozycji na jedzenie poprawiajace humora.

Kisiel wiśniowy.

Opakowanie mrozonych wisni (ok 0,5 kg) wrzucamy do garnka, dokladamy
szklanke cukru, szklanke wody i musi sie to zagotowac. Odlawiamy owoce,
pozostala czesc zageszczamy maka ziemniaczana (3 lyzki rozmieszane z
odrobina wody). Jak sie na nowo zagotuje (trwa to chwilke) dodajemy owoce.

I poprawiamy sobie nastrój :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-01 12:01:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003 13:46:56 +0200, "AJA" <n...@g...pl>
wrote:

> [...]
>przyrzadzic.
>Oczekuje wiec jakichs propozycji na jedzenie poprawiajace humora.

przykro mi bardzo z powodow...

dla mnie , jak mam dolek, wilczy dol czy krater to musze miec
efekty natychmiast, zadnego czekania, gotowania etc. wiec: kogiel
- mogiel. z dodatkiem kawy.
kabanos.
czekolada....czekolada....czekolada...
puree kartoflane z zoltym serem, jak juz mam ochote czekac
JESZCZE dluzej to dodaje pokrojona cebule i pod grilla, niech sie
zrobi skorupka (warte czekania).
dobre wino
tak p rawde mowiac czasem naduzywam wszystkiego na raz...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-01 12:13:57

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJA" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Oczekuje wiec jakichs propozycji na jedzenie poprawiajace humora

Kupic śmietanę kremówke i ubić. Mnóóóóóstwo kremówki, do tego rodzynki i
czekolada albo banan. No i siąść sobie nad kawusią z tą smietanką i
powiedzieć sobie, ż ejeszcze nie jest tak tragicznie :)
Gdy już myślałem, że jestem na samym dnie, usłyszałem pukanie od spodu. Nie
pamiętam, kto to powiedział, ale fajne :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-01 12:34:29

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> czekolada....czekolada....czekolada...

I jeszcze trochę czekolady, i na deser - czekolada z orzechami (takimi
całymi)!!

Eulalka

1. Data: 2003-10-01 12:40:27

Od: "AJA" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz mam niezlego dola.
> Przyszlo mi na mysl ze w tym doklu pozostaje mi cos taniego i dobrego
> przyrzadzic.
> Oczekuje wiec jakichs propozycji na jedzenie poprawiajace humora.

Moze wiec ta bita smietana i czekolada. . tony czekolady to jest to czego
potrzebuje ...
Najchetniej to bym czyms rzucil glosno sie wydarl ... i sam nie wiem co ..

AJA

1. Data: 2003-10-01 12:56:40

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najchetniej to bym czyms rzucil glosno sie wydarl ... i sam nie wiem co ..

Rzuć monitorem :))) A potem... czekolada i już jest lepiej :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-01 13:01:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003 14:40:27 +0200, "AJA" <n...@g...pl>
wrote:

> [...]
>potrzebuje ...
>Najchetniej to bym czyms rzucil glosno sie wydarl ... i sam nie wiem co ..

masz waze do zupy? bo oprocz trzymania w niej doniczkowych
kwiatkow to to jest zawalidroga i nadaje sie jedynie do walenia o
beton nia....mozna jeszcze rzucic duzym kamieniem o beton -
krzywda rzadna, a jaki efekt akustyczny!

a glosno sie mozna wydzierac na duzym moscie

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-01 13:02:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003 14:56:40 +0200, Kruszynka \(Wrocław\)
<m...@t...pl> wrote:

>Użytkownik "AJA" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
>
>Rzuć monitorem :))) A potem... czekolada i już jest lepiej :)
>
>Kruszyna

mnie tez pomaga wywozka szklanych rzeczy do takiej bani na
przemial tego wszystkoigeo ...TAK mozna pyrgac szklem, ze az
przyjemnie...

trys
mozna jeszcze czyms rzucic przez okno
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-01 13:12:00

Od: "AJA" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> beton nia....mozna jeszcze rzucic duzym kamieniem o beton -
> krzywda rzadna, a jaki efekt akustyczny!

No wiesz jak pamietam kineskopy od starych telewizorow czarnobialych dawaly
niezly efekt. Pare sie takich zrobilo na beton. Ale teraz takiego nei amm
pod reka.

AJA

Pasta z bakłażanów
alkohol - pomocy !
Kurak:) znaczy kurczak zwykły ze sklepu...
dynia
dureny