Co to za owoc?

31. Data: 2015-11-15 21:18:29

Temat: Re: Co to za owoc?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2015 19:54:01 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-15 14:48, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Teraz już zielone pomarańcze z Kuby nie przypływają, więc możesz zrobić
> z cytryną, na bogato. Np.
>
> http://greenforkvege.blogspot.com/2014/12/cykata-kon
fitura-z-marchwi.html

Z pomarańczy nie wolno?
3-]

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

32. Data: 2015-11-15 21:19:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2015 20:32:44 +0100, cef napisał(a):

> Przyznam szczerze, że przez chwilę rozważaliśmy
> co zrobić z listeczkami :-)

Kielichem :-)

33. Data: 2015-11-15 21:29:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

fitura-z-marchwi.html

> Z pomarańczy nie wolno?
> 3-]

Stefan chciał powspominać o przeszłości. Nie wolno?

34. Data: 2015-11-15 21:53:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2015 21:29:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-15 21:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

fitura-z-marchwi.html

> Stefan chciał powspominać o przeszłości. Nie wolno?

Nie przesadzacie z tym sentymentem do komuny? 33333-]

35. Data: 2015-11-15 22:16:19

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-15 o 21:19, Ikselka pisze:

> Kielichem :-)

Nie przepadam :-)

36. Data: 2015-11-16 07:28:32

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-15 o 19:57, Qrczak pisze:

> Ja zużywam do sałatek na przykład (tyle że obrane z "liścia").

Dobrze też komponuje się, pardon, z drobiem.
--
B.

37. Data: 2015-11-16 10:04:38

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-15 o 21:53, Ikselka pisze:

fitura-z-marchwi.html

> Nie przesadzacie z tym sentymentem do komuny? 33333-]

Jak tu nie być sentymentalny, kiedy wtedy mogłem popić, pośpiewać i
popier...ić. A teraz za demokracji nawet śpiewać konowały zabraniają o
reszcie nie wspominając.... :)
pozdr
Stefan

38. Data: 2015-11-16 11:11:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2015 10:04:38 +0100, stefan napisał(a):

> [...]
>>

> Jak tu nie być sentymentalny, kiedy wtedy mogłem popić, pośpiewać i
> popier...ić. A teraz za demokracji nawet śpiewać konowały zabraniają o

Wiesz, ja Was tylko ostrzegałam po własnych (tu) doświadczeniach 33333-)

39. Data: 2015-11-16 13:24:49

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 13 Nov 2015 17:12:10 +0100, w <56460bdc$0$658$65785112@news.neostrada.pl>,
Qrczak <q...@q...pl> napisał(-a):

> Dnia 2015-11-13 11:48, obywatel r...@k...pl uprzejmie donosi:
>
> Miechunka. Pyszności.

Podziękował :)

40. Data: 2015-11-16 13:26:56

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 13 Nov 2015 12:22:45 +0100, w <n24h65$s18$1@node2.news.atman.pl>, bbjk
<b...@p...pl> napisał(-a):

> Pewnie miechunka, zwana w Lidlach i Biedach z łacińska Physalis,

Podziękował wszystkim.
Nie widziałem w Biedronce, muszę widocznie bardziej wytężyć wzrok :)

Chińskie grzybki..
Niby musztarda
grzybek "tybetanski"
Kawa.