Re: Co trzeba zglaszac spoldzielni mieszkaniowej ?

From: "m79" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Co trzeba zglaszac spoldzielni mieszkaniowej ?
Date: Tue, 30 Nov 2004 13:38:02 +0100

Uzytkownik "Adam" <U...@T...interia.pl> napisal w wiadomosci
> Zasadniczo chca aby na wszystko miec od nich zgode, ale slyszalem, ze
> wiele prac to tak naprawde zgloszenie, aby wiedzieli jaki jest stan
> faktyczny w razie remontow i usuwania innych usterek.
Ja zaraz po zakupie mieszkania bylem na tyle grzeczny ze informowalem
spoldzielnie o wszystkich swoich poczynaniach remontowych - lazienka 100%,
podlogi, wyburzenie scianki dzialowej, itp... efekt byl taki, ze pare dni
temu zrobili mi niezapowiedziany "nalot" celem sprawdzenia instalacji
elektrycznej(ktora notabene jest aktualnie rozgrzebana bo caly czas mam
remont) noi sie wq***em, bo mnie w domu nie bylo i oberwalo sie bogu winnej
malzonce..."czemu gniazdko na wierzchu...kto to widzial tak kable
puszczac...itd itp"
Tak wiec teraz postanowilem ze wara mi z mieszkania i o niczym juz nie bede
wspominal! Najwieksze rzeczy juz zrobile a z reszta to niech mnie ugryza...
pozdrawiam
MariushBB