Re: Co z mleka niesłodzonego?

From: Shrek <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Co z mleka niesłodzonego?
Date: Wed, 18 Feb 2004 16:09:37 +0100
Sender: j...@p...onet.pl@131.116.254.209

Ania wrote:
> Witam!
>
> Jestem w posiadaniu mleka skondensowanego, niesłodzonego w puszcze. Nie
> zamierzam tego dodawać do kawy itp. Chciała bym coś z tego zrobić. Może ktoś
> zna jakiś przepis na ciasto ( proste i zawsze się udające;) albo coś w tym
> rodzaju, gdzie można tego duuużo dodać?

Polecam ptasie mleczko.
Robilem kiedys Krolewnie Fionie i twierdzila, ze jej smakuje :D

Skladniki:
1/2 l mleka skondensowanego nieslodzonego
3 szt opakowan galaretki (najlepiej roznych smakow i kolorow, to bedzie
weselej

Modus operandi:
1. Galaretki rozpuscic, przestudzic do momentu, kiedy zaczna sie scinac
2. Mleko podzielic na 3 czesci
3. Ubic mikserem pierwsza czesc mleka tak jak sie ubija smietanke
kremowke (ma wyjsc nie tyle ubita smietana, co raczej taka piana
4. Dolac jedna z galaretek i ubijac dalej (na puch)
5. Przelac do duzej tortownicy i wstawic do lodowki (jeszcze lepiej do
zamrazalnika, zeby sie scielo
6. Operacje powtarzac kolejno z pozostalymi czesciami mleka i
galaretkami.
7. Po wlaniu ostatniej porcji i wstepnym jej scieciu, przelozyc do
lodowki (jesli bylo w zamrazarce), odczekac czas stosowny az bedzie
calkiem sciete.
8. Wyjac z lodowki, pokroic na kawalki wedle upodobania i zjesc :D

Mniam!

Pozdr.,
Shrek