Co z rabarbaru?

1. Data: 2005-05-06 00:18:11

Temat: Co z rabarbaru?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Co mozna zrobic z rabarbaru oprocz ciasta? Probowalam dzem, ale taki
jakis wyszedl nieciekawy. Zamrozilam kilkanascie porcji na ciasto w
zimie. Kompoty mi sie juz znudzily. Co jeszcze?
MB

2. Data: 2005-05-06 04:43:20

Temat: Re: Co z rabarbaru?
Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@o...com> napisał(a):

> [...]
> jakis wyszedl nieciekawy. Zamrozilam kilkanascie porcji na ciasto w
> zimie. Kompoty mi sie juz znudzily. Co jeszcze?
Właśnie dżem. Ale nie z samego rabarbaru - najlepszy (moim zdaniem) z
dodatkiem truskawek.
Gośka

3. Data: 2005-05-06 07:34:52

Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" napisal w wiadomosci
> Co mozna zrobic z rabarbaru oprocz ciasta?

Moze wino?
Wiem, ze mozna, choc potem trzeba nutralizowac kreda szczawiany, czy cos.

Pozdrawiam
Lunac

4. Data: 2005-05-06 08:15:23

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> jakis wyszedl nieciekawy. Zamrozilam kilkanascie porcji na ciasto w
> zimie. Kompoty mi sie juz znudzily. Co jeszcze?

Kompocik..niema to jak swierzutki kompocik rabarbarowy...

galaretke mozna tez zrobic...

Marek

5. Data: 2005-05-06 08:40:12

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> Co mozna zrobic z rabarbaru oprocz ciasta? Probowalam dzem, ale taki
> jakis wyszedl nieciekawy. Zamrozilam kilkanascie porcji na ciasto w
> zimie. Kompoty mi sie juz znudzily. Co jeszcze?

Mi sie cos w glowie kolacze, ze widzialam jakies przepisy na miesa z
rabarbarem. Sprobuje je odszukac i w razie zainteresowania cos napisac.
Ja lubie placki z rabarbarem, takie na kefirze a'la ciasto nalesnikowe,
podane ze smietana.

Serdecznie pozdrawiam, Maria

6. Data: 2005-05-06 11:33:19

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

nalesniki z rabarbarem.

a z ciast:
placek drozdzowy
babka z rabarbarem
sernik z rabarbarem
szarlotka (jablka z rabarbarem i cynamonem)
placek zwykly z rabarbarem

7. Data: 2005-05-06 20:01:49

Od: "bauwer" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie od lat największym powodzeniem cieszą się racuchy z rabarbarem
posypane cukrem pudrem. Najlepsze podobno na ciepło, ale nie wiem jak smakują
zimne, ponieważ to u mnie znika prawie prosto z patelni.
Poza tym rewelacyjny jest grubaśny drożdżak z rabarbarem i kruszonką, do tego
duuuuuuuużo mleka (też zjadamy jeszcze ciepły)

8. Data: 2005-05-06 20:32:53

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

bauwer wrote:

> [...]
> Poza tym rewelacyjny jest grubaśny drożdżak z rabarbarem i kruszonką, do tego
> duuuuuuuużo mleka (też zjadamy jeszcze ciepły)

Dziekuje wszystkim za pomysly. Zdecydowalam sie na dzem z pomaranczami i
z truskawkami. Zobaczymy, o z tego wyjdzie, w ten weekend bede je robic.
MB

9. Data: 2005-05-09 00:52:37

Od: scooby <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje wszystkim za pomysly. Zdecydowalam sie na dzem z pomaranczami i
> z truskawkami. Zobaczymy, o z tego wyjdzie, w ten weekend bede je robic.

truskawki ? 9. maja ? geee, chyba jakieś chemiczne :P

scoo

10. Data: 2005-05-09 06:02:12

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszedl nieciekawy. Zamrozilam kilkanascie porcji na ciasto w zimie.
> Kompoty mi sie juz znudzily. Co jeszcze?

Magdo - jak zachowuje sie rabarbar po rozmrozeniu? nie jest ciapowaty
bardzo?
wlasnie kupilam rabarbar na kruche ciasto z budyniem, ktore uwielbiam...
ale przyznaje, ze nie wpadlam na pomysl aby mrozic rabarbar

Pozdrawiam.
Jini.

Co na niedzielnego kaca ;)
Kuchnia hiszpańska...
ser
Dlaczego surówke z marchewki skrapia sie olejem?
[Spam] No nie mogłem się powstrzymać