pytanie-jak zmiekczyc kotleta?

1. Data: 2005-05-06 11:38:21

Temat: pytanie-jak zmiekczyc kotleta?
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

bedac na słowacji jadłam danie, kotlet pokrojony na paseczki, w sosie
pomidorowym z papryka ,cebulka, wszystko to było zawiniete w nalesnik.

kotlecik był miekutki, jak to zrobic, pewnie jakas zalewa, bo normalnie to
kotlet jest twardym. ma ktos przepis na zalewe,aby miesko zmiekło??

Joa

2. Data: 2005-05-06 11:57:41

Temat: Re: pytanie-jak zmiekczyc kotleta?
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joa" <j...@w...bezspamupl> napisał w wiadomości
> [...]
> normalnie to
> kotlet jest twardym. ma ktos przepis na zalewe,aby miesko zmiekło??

Może to był kotlet z piersi kurczaka?
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***************moje skarby: http://tinyurl.com/6qc7c ***************

3. Data: 2005-05-06 12:27:40

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d5fl8e$3r6$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Joa" <j...@w...bezspamupl> wrote:

> [...]
>
> kotlecik był miekutki, jak to zrobic, pewnie jakas zalewa, bo normalnie to
> kotlet jest twardym. ma ktos przepis na zalewe,aby miesko zmiekło??

Mnie się zawsze wydawało, że normalnie to kotlet jest miękki. I nie
myślę wcale o mielonym. ;-)

Władysław

4. Data: 2005-05-06 13:57:34

Od: LewSoft <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joa napisał(a):
> [...]
>
> kotlecik był miekutki, jak to zrobic, pewnie jakas zalewa, bo normalnie to
> kotlet jest twardym. ma ktos przepis na zalewe,aby miesko zmiekło??

Aby miesko, szczegolnie wolowina pozostala miekka, nakluwam bardzo
ostrym (cienkie ostre zeby) widelcem, a wiem, ze moj kumpel z USA
przywiozl takie cos jak igly na deseczce, ale plastik twardy, i tym
nakluwa. Potem szybko obsmaza na oleju lub smalcu. Steki wychodza pycha.
Ale nie powiem, ze wczesniej nie maceruje w czyms, bo nie mam pewnosci...

Lew

5. Data: 2005-05-06 16:38:22

Od: m...@p...fm (M. A. K.) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Joa,

> kotlecik był miekutki, jak to zrobic, pewnie jakas zalewa, bo normalnie to
> kotlet jest twardym. ma ktos przepis na zalewe,aby miesko zmiekło??

Tadeusz Pióro w "Przekroju" pisał niedawno o pieczeniu mięs w niskich
temperaturach - piecze się bardzo długo, za to mięso można jeść
łyżką...
W ostatnim numerze napisał:
"[...] Kto ma termometr do mięs - a nie jest to drogi gadżet - może
piec wołowinę w temperaturze 75 stopni tak długo, aż jej wewnętrzna
temperatura wyniesie 52 stopnie. [...] Konsystencja wołowiny tym
sposobem pieczonej będzie miłą niespodzianką".

--
Pozdrowienia,
M. A. K.

NAJTANSZY KREDYT mieszkaniowy w Polsce! 100 tys. zl juz od 333 zl
miesiecznie! Kliknij!
>>> http://clk.tradedoubler.com/click?p=20565&a=1029167&
g=1130041

6. Data: 2005-05-06 19:40:05

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <8...@p...fm>,
m...@p...fm (M. A. K.) wrote:

> [...]
> temperatura wyniesie 52 stopnie. [...] Konsystencja wołowiny tym
> sposobem pieczonej będzie miłą niespodzianką".

Pióro jest pewnie pilnym czytelnikiem naszej grupy.
<http://tinylink.com/?jKY7PZoKgk>
<http://tinylink.com/?qKERaYKY04>
<http://tinylink.com/?ia9529OxA6>

Władysław

7. Data: 2005-05-06 19:57:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 6 mai 2005 ŕ 13:38:21, dans <d5fl8e$3r6$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> kotlecik był miekutki, jak to zrobic, pewnie jakas zalewa, bo normalnie to
> kotlet jest twardym.

Ciekawe poglady.

> ma ktos przepis na zalewe,aby miesko zmiekło??

A moze mieso bylo lepsze ?

Ewcia

--
Niesz

8. Data: 2005-05-09 20:54:23

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

to był kotlet wieprzowy, pokrojone na paseczki 2cm ,był w jakiejs zalewie,
chyba przez ok nocy. Kelnerka nie chciała nic powiedziec, jutro bede
testowac, namacze w oliwie z przyprawami,moze stanie sie kruche,wiec zrobie
tak jakz awsze,ale dam drobne paseczki od razu.

robie tak kotlety diabelskie, oliwa,jajko, przyprawy i cała noc trzymam w
zalewie, a potem smaze na patelni jakies 5-6 minutek.Działa.

pozdrawiam
Joa

9. Data: 2005-05-09 20:57:40

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Joa wrote:
> [...]
>
> robie tak kotlety diabelskie, oliwa,jajko, przyprawy i cała noc trzymam w
> zalewie, a potem smaze na patelni jakies 5-6 minutek.Działa.

nasz anestezysta dodaje do zalewy wódkę. Robił totona grylu
pracowniczym. Smakuje świetnie.

Waldek

Co z rabarbaru?
Co na niedzielnego kaca ;)
Kuchnia hiszpańska...
ser
Dlaczego surówke z marchewki skrapia sie olejem?