Co zrobić z "energooszczędną"?

21. Data: 2011-01-18 17:13:58

Temat: Re: Co zrobia z "energooszczedną"?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:22:53 +0100, jagr napisał(a):

> I żeby się nie stłukła. Pani w punkcie przyjmowania odpadów powiedziała, że
> nie przyjmują stłuczonych.
> Nie wiedziała, co ze stłuczoną zrobić. Trudno - powiedziałem - wyrzucę do
> śmieci.
> Nie, do śmieci nie wolno - wykrzyknęła.
> No to co mam z nią zrobić?
> A co Wy byście zrobili ze stłuczoną żarówką ekologiczną?
> Czuję oddech UE na plecach. :-)

Rzeka nam wylała. Widzę ich pełno na łąkach... UE, psiakrew!

22. Data: 2011-01-18 17:14:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:42:41 +0100, krys napisał(a):

> Najlepiej to byłoby zrobić ogólnopolską zbióręe stłuczonych świetlówek i
> wysłać je do europarlamentu. Jak chcieli, to niech mają, rtęć trafi
> dokładnie tam, gdzie powinna.
> J.

Nie prościej ich nie kupować?

23. Data: 2011-01-18 17:28:43

Temat: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 15:34:57 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> Ile rzeczy kupujesz, by mieć z tym problem?
>
> Bo ja raz na miesiąc wyrzucam wszystko z portfela, zakupy spożywcze i inne
> trafiają do niszczarki, a reszta do koperty z danym rokiem, wpiętej do
> segregatora z fakturami. Ciuchy, drobne AGD, itp. Koperta nie zdąży
> spuchnąć zanim zacznę kolejną.

Ciuchy, buty, drobne i duże AGD - trzymam wszystkie paragony. No ale
litości, nie żarówki, z którymi na tym samym paragonie jest np ziemia
ogrodnicza, masło, jajka oraz pasta do zębów i 560 różnych innych. Niedługo
to każą kolekcjonować paragony od papieru toaletowego, zeby te "środki"
zwracać, bo klejone toksycznym klejem :->

> Nie rozumiem tej manii wyrzucania wszytkiego jak leci. A później jest
> płacz.

Ale kto tu płacze? Ostatnie impulsy wyrzutów sumienia się odezwały we mnie.
Następnymn razem ich nie będzie - nawet jeśli dostanę w prezencie
"energooszczędną". to od razu do zwykłych śmieci wywalę, zanim się spali..

> Jest na paragonie.

"Oczywiscie, że zgubiła - nie zbiera paragonów od byle giewna"

> Sposób jest do dupy, przyznaję.

No. I dlatego w "mojej" rzece wesolutko pływają potłuczone
"energooszczędne", osiadą potem na łąkach, dziś zalanych. Bo przeciętny
Polak nie ma takich problemów z dupnymi decyzjami ekologów, jak ja :-(

24. Data: 2011-01-18 20:23:11

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 22:22, Ikselka pisze:
> Dobre. Jechać kilkanaście km (mieszkam na wsi, 8 km od granic miasta) do
> punktu/sklepu z tą jedną byłą żarówką :-///

w kazdym markecie budowlanym a i pewnie nie tylko maja takie kosze na
swietlowki - bo to pewnie swietlowka, a nie zarowka, zawiera rtęć
(ot, taki dowcip, że to dobre dla środowiska jest...)

Sierp

25. Data: 2011-01-18 20:53:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 21:23:11 +0100, Sierp napisał(a):

> w kazdym markecie budowlanym a i pewnie nie tylko maja takie kosze na
> swietlowki - bo to pewnie swietlowka, a nie zarowka, zawiera rtęć
> (ot, taki dowcip, że to dobre dla środowiska jest...)

Czy Ty nie rozumiesz, że problem (w ogólności swojej) nie jest ZE MNĄ,
tylko z tym, co wciśnięto na rynek?

26. Data: 2011-01-18 20:58:37

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-18 21:53, Ikselka pisze:

> Czy Ty nie rozumiesz, że problem (w ogólności swojej) nie jest ZE MNĄ,
> tylko z tym, co wciśnięto na rynek?

a ty nie rozumiesz słowa pisanego? przecież właśnie to napisałem

Sierp

27. Data: 2011-01-18 20:59:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie prościej ich nie kupować?

Jak widać na załączonym obrazku, chyba nie.
Jeszcze chwila radosnej twórczości, wycofanie kolejnych mocy żarówek z
obiegu, skończaą się zapasy i wtedy się okaże, że masz tylko ekologiczne na
rynku.
To ja proponuję zawczasu wysłać je do tfórcóf dyrektyw, może szlag ich
trafi, zanim wszystko zekologizują;-)
J.

28. Data: 2011-01-18 21:16:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 21:59:55 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> rynku.
> To ja proponuję zawczasu wysłać je do tfórcóf dyrektyw, może szlag ich

No to co - zbieramy? Kto da działkę pod zbiórkę?
:-/

29. Data: 2011-01-18 21:17:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 21:58:37 +0100, Sierp napisał(a):

> a ty nie rozumiesz słowa pisanego? przecież właśnie to napisałem

No tak, w sumie.

30. Data: 2011-01-18 21:19:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 22:16:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> No to co - zbieramy? Kto da działkę pod zbiórkę?
> :-/

Ale mam inny pomysł - wysyłanie paczek ze zużytymi żarówkami( kij z
terminologią), taka internetowa akcja. Trzeba tylko ją zapoczątkować i
jakiś adres wysyłki ustalić - mogłoby być ciekawie :-)

świetlówki philips z allegro
Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
pralko suszarka
soziales arbeiten im ausland , studentenjobs ausland , jobs und praktika im ausland arbeitsagentur , arbeiten im ausland gastronomie , Tischler Tischlerin , leben und arbeiten im ausland , arbeiten im europaeischen ausland , jobvermittlung , Marke
4 pokoj