Co zrobić z "energooszczędną"?

31. Data: 2011-01-18 22:07:52

Temat: Re: Co zrobia z "energooszczedną"?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 22:19:03 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ale mam inny pomysł - wysyłanie paczek ze zużytymi żarówkami( kij z
> terminologią), taka internetowa akcja. Trzeba tylko ją zapoczątkować i
> jakiś adres wysyłki ustalić - mogłoby być ciekawie :-)

...więc moze poczekam z odwiezieniem do "punktu" tej mojej, co w słoiku
czeka :-)

32. Data: 2011-01-18 22:48:00

Temat: Re: Co zrobić z
Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie zrozumiales.

Zrozumiałem dokładnie ale nie ma co z zapalania świetlówek i świecenia nimi
czarnej mszy czy innych rytuałów robić. Są po to aby świecić a świeci się
kiedy jest potrzeba a nie tak jak charakterystyka świetlówki nakazuje.
--
Jackare

33. Data: 2011-01-19 07:42:21

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mam inny pomysł - wysyłanie paczek ze zużytymi żarówkami( kij z
> terminologią), taka internetowa akcja. Trzeba tylko ją zapoczątkować i
> jakiś adres wysyłki ustalić - mogłoby być ciekawie :-)

To naprawdę dobry pomysł.

34. Data: 2011-01-19 19:01:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Jan 2011 08:42:21 +0100, jagr napisał(a):

> To naprawdę dobry pomysł.

Też tak uważam. Może stronkę zrobię w tym duchu...

35. Data: 2011-01-19 23:22:48

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-19 08:42, jagr pisze:
> Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości

> To naprawdę dobry pomysł.

Bardzo dobry, tylko kto za takie sknery jak wy, zapłaci przesyłkę?
Do sklepu oddać w ramach gwarancji, ochrony środowiska to za duży
problem lub koszt.Wysyłka za granicę natomiast to pestka, barany :-)

36. Data: 2011-01-19 23:28:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 00:22:48 +0100, Dawid napisał(a):

> Bardzo dobry, tylko kto za takie sknery jak wy, zapłaci przesyłkę?
> Do sklepu oddać w ramach gwarancji, ochrony środowiska to za duży
> problem lub koszt.Wysyłka za granicę natomiast to pestka,

Oczywiście. Dla idei warto ponieść koszty. Zdecydowanie bardziej warto, niż
odwozić do "punktu" czy "sklepu", który i tak wywali na zwykłe śmietnisko.

> barany :-)

Nooo, nie spoufalaj się aż tak, baranie :-)

37. Data: 2011-01-20 20:10:51

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak uważam. Może stronkę zrobię w tym duchu...

Mam już parę odłożonych do tej paczki (5 czy 6 sztuk).
tylko obawiam że to może się nie udać. Na transport za granicę odpadów
(szczególnie niebezpiecznych) chyba trzeba mieć jakieś pozwolenia.

Lukasz

38. Data: 2011-01-20 20:17:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 21:10:51 +0100, Lukasz napisał(a):

> Mam już parę odłożonych do tej paczki (5 czy 6 sztuk).
> tylko obawiam że to może się nie udać.

Szkodzi spróbowac?

> Na transport za granicę odpadów
> (szczególnie niebezpiecznych) chyba trzeba mieć jakieś pozwolenia.

Tylko dla firm. Prywatnie - wątpię.
Można napisać "Zawartość: artykuły szklane". Znajomi często wysyłali
rodzinie polskie bombki choinkowe do Anglii :-)
A adresu zwrotnego można nie napisać zbyt wyraźnie - jakieś tam krzaczki,
zeby nie wróciło 3-)

PS. Zbieram u znajomych te żarówki, szukam tylko jakiegoś sensownego adresu
do wysyłki...

39. Data: 2011-01-21 15:45:30

Temat: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem problemu. Po prostu jak będziesz kiedyś jechać do miasta to
weź tą zepsutą świetlówkę i oddaj w dowolnym sklepie, który sprzedaje
takie nowe, sprawne. Czy naprawdę to takie trudne?

g.

40. Data: 2011-01-21 15:53:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 16:45:30 +0100, geyb napisał(a):

> Nie rozumiem problemu. Po prostu jak będziesz kiedyś jechać do miasta to
> weź tą zepsutą świetlówkę i oddaj w dowolnym sklepie, który sprzedaje
> takie nowe, sprawne. Czy naprawdę to takie trudne?

Nie rozumiem problemu, jak można nie rozumieć, że nie mam problemu z jazdą
do miasta, a problem jest zupełnie gdzie indziej...

świetlówki philips z allegro
Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
pralko suszarka
soziales arbeiten im ausland , studentenjobs ausland , jobs und praktika im ausland arbeitsagentur , arbeiten im ausland gastronomie , Tischler Tischlerin , leben und arbeiten im ausland , arbeiten im europaeischen ausland , jobvermittlung , Marke
4 pokoj