Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

262. Data: 2015-03-01 18:00:28

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Analogia z koziej d... wzięta - przecież TY (szczepiony!) masz
> (rzekomo) odporność, no to jak nieszczepiony ma Ci zaszkodzić jak
> zachoruje? :->

Ale wiesz ze takimi pytaniami sama udowadniasz swoja niewiedze?
Tak - wirusy mutują i uodparniaja sie - ale nie w procesie podawania
szczepionek.

261. Data: 2015-03-01 18:00:28

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
> NIE zachorowało dzięki szczepionce".
> Bo trzeba mieć wyprany mózg, aby w ogóle wierzyć w logiczną sensowność
> zdania "nie zachorowało dzieki szczepionce". Toż to logiczny absurd,
> idiotyzm, analogiczny do "nie złamałem nogi, ponieważ chodzę trasą
> XYZ" lub "złamałem nogę ponieważ nie chodzę trasą XYZ".
>
> Związek dwóch faktów można (ewentualnie!) stwierdzić obserwując ich
> równoczesne bezsporne ZAISTNIENIE. "Niezachorowanie" to nie jest nawet
> FAKT, faktem jest zdarzenie, a nie jego brak - dlatego nie można
> stwierdzić tu ŻADNEGO ZWIĄZKU z FAKTEM podania szczepionki.

Czyli nie mozna udowodnic, ze na drogach, dzieki poprawie ich jakosci ginie
mniej ludzi... Fajnie.
Ale widze, ze zabrakło argumentów wiec zaczeło się czepianie słówek i
rozdrabnianie na kawałeczki - wiec mówie pas.

263. Data: 2015-03-01 18:00:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
> ptak mi na głowę nie narobił".
> Czy naprawdę nie widzisz, że tu nie ma ŻADNEGO związku? - stan
> "nieob...nej głowy" nie musi wynikać z szybkości marszu, bo może
> wynikać z setki innych czynników, choćby z prędkości i kierunku
> wiatru, kierunku marszu, kierunku i prędkości lotu ptaka, nie mówiac
> już o tym, w której akurat konkretnej chwili ten konkretny ptak będzie
> musiał...
>
> Więc NIE MOŻNA stwierdzić, że _w ogóle_ u danej osoby istnieje
> zagrożenie ob..niem przez ptaka.
>
> Czyli NIE MOŻNA stwierdzić, że szczepiac się ta osoba UNIKNIE choroby.

Oczywiscie moznaby załozyc ze podawanie szczepionek w danej populacji i
zmniejszenie ilosci zachorować akurat tej choroby to czysty przypadek.
Możemy założyć ze te przypadki zdarzaja sie od wielu lat, dotycza
konkretnych chorów w konkretnych miejscach etc.
Możemy załóżyc ze te przypadki dotycza wszelkich badan nad zachorowaniami.
To jest Twoja teoria? Przypadek?
Wolisz zbadane działanie czy twierdzenie ze to przypadek.

> Bynajmniej! - jak wyżej.

Cóż...

264. Data: 2015-03-01 18:05:00

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 18:00, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
epidemie

> "Fundacja Biosłone jest niezależną od firm farmaceutycznych organizacją
> pozarządową o charakterze *antymedycznym*. Podstawową działalnością
> fundacji jest szerzenie *niemedycznej* "wiedzy" o zdrowiu
>
> W następnym odcinku - ślepi rozmawiają o kolorach.

No i wisienka na torcie:

"Oprócz pisania książek i leczenia ludzi bioenergoterapią Józef Słonecki
prowadzi wydawnictwo i portal o bezpretensjonalnej nazwie Biosłone.
Bywalcy Otchłani powinni w tym momencie sapnąć ,,Aaaa, znam tę nazwę" --
wyznawcy Słoneckiego bardzo aktywnie propagują jego idee w Internecie.
Na portalowym forum nick Słoneckiego to ,,Mistrz", tak też zwracają się
do niego użytkownicy (czasem mówią o nim ,,Pan Józef", zawsze z wielkich
liter). To dzięki swoim internetowym fanom dochrapał się zaszczytu
własnej notki na BdB, cechuje ich bowiem wielka pracowitość w
rozgłaszaniu konceptów Mistrza i sympatyczny, choć nieco irracjonalny
entuzjazm, podobny do spotykanego u Optymalnych czy akwizytorów MLM."

Cóż, jak ktoś się powołuje na jawnego oszusta ("bioenergoterapia" to
taki sam bullshit jak wróżenie z kart) to trudno wymagać rzetelności.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

267. Data: 2015-03-01 18:07:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> bo jest zasadnicza roznica miedzy zakazami a nakazami
>
> takimi jak zakaz poruszania sie samochodem z niezapietaymi pasami
> co zostawia mase alternatyw

A ta masa alternatyw to?
Poruszanie sie pieszo? Całe zycie?

> a nakaz szczepienia co nie daje jakiejkolwiek alternatywy

Oczywiscie ze daje.
Podałem ci alternatywe! Jak chcesz sobie znaleźć mniej absurdalna

> maseczki sa tanie i powszechnie uzywane

Ja mam chodzic w maseczce bo Ty nie chcesz sie szczepić... Piekne.
Może po prostu napisz sobie na czole "NIE SZCZEPIONA" - bede zakładał
maseczke przy Tobie.

>, ponadto aby uniknac chroby
> mozesz sie zaszczepic ;)

Po raz kolejny udowadniasz ze nie wiesz jak to działa...

> czyli sprowadzamy rozwiazania do obozow koncentracyjnych :D

Taka wyspa to byłby raj!

> btw jakos nie widze tej masy wysep i niekoniecznie jestem przekonany
> o ich eksterytorialnosci
>
> slowem - rozwiazan brak

Nie widac wysp, bo ludzie maja to w dupie i sie po prostu nie szczepią.
A potem lament, ze dzieci odre złapały...

> porownywalnie do:
>
> "odizolować na jakieś wyspie, a potem gdy ostatni zdechnie, na te
> wszystkie niezaszczepione choroby, pieprznąć w wyspę car bombą"

Przeciez nie ma zakazu rozmnazania sie na tej wyspie...

> "Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
> ewentualnych posiadanych dzieci."?

To nie jest moje zdanie...

> zestawiam to czego nie mozna zrobic skazanym przestepcom po skazaniu
> ich prawomocnym wyrokiem i co moze zrobic byle urzednik z sanepidu

To zestaw sobie uninanie rąk z mandatem...
Tez bedzie smeisznie i absurdalnie.

> bzdurzysz
>
> zamykasz dom i samochod?

Tak.

> uwazasz ze w korporacjach farmaceutyczncyh nie zdarzaja sie
> nieprawidlowosci i pracuja tam krysztalowo czsyte osoby ktorych
> jedynym celem jest pomagac ludzkosci?

Zdarzaja sie zapewne.
Dlatego ich praca jest kontrolowana.
No i mamy jeszcze efekty...

> uwazasz ze kowalski ma sensowne szanse na
> odszkodowanie\zadoscuczynienie w przypadku kiedy szczepionka spowoduje
> problemy?

Jezeli zachorowania byłyby czeste to oczywiscie ze tak.
Juz hieny prawnicze zadbaja o swoja dole z odszkodowania.

Pamietasz odszkodowania dla palaczy?

266. Data: 2015-03-01 18:07:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Lepiej być manipulowanym i uniknąć poczucia bycia dupkiem przez
> z-dupczenie siłą całej
> reszty?

Alez nie, ale podaj wiarygodne dane...

265. Data: 2015-03-01 18:07:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
> dopuszczasz w cichości ducha, że dałeś się potraktować wielką ŚCIEMĄ,
> której inni (w odróżnieniu od Ciebie) mają świadomość i dlatego jej
> nie ulegają?
> Czy przypadkiem nie jest tak, że krytykując ruch antyszczepionkowy tak
> naprawdę nie masz na myśli (swego) bezpieczeństwa i pięknej idei
> wypracowania społecznej odporności, jaką szermują (w SWYM interesie -
> sic!) koncerny, ale włąsne wzrastające poczucie bycia GORSZYM z powodu
> swej sterowalności, którą sobie przecież doskonale uświadamiasz? - i
> chcesz zniwelować to poczucie poprzez parcie do zaszczepienia

Oczywiscie ze sie boje.
Po pierwsze mam swiadomosc, ze wirus moze zmutowac i wtedy juz moje
szczepienie jest nic lub mniej warte.
Dlaczego mutują wirusy... Pewnie wiesz...
Po drugie zapewne szczepionki tez nie daja 100% pewnosci.
Prezerwatywy tez nie daja.

Bzdury o poczuciu nizszosci pomine, bo tylko ktos sam mający problemy z
własnym poczuciem godnosci moze komus innemu wmawiać podobne bzdury...

268. Data: 2015-03-01 18:07:06

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> generalnie to im sie oplaca sprzedawac wszystko na czym zarabiaja
> "leki" homeopatyczne sa tego najlepszym dowodem

A to jest inna inszośc.

269. Data: 2015-03-01 18:11:28

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 18:07, Budzik pisze:

> Po pierwsze mam swiadomosc, ze wirus moze zmutowac i wtedy juz moje
> szczepienie jest nic lub mniej warte.
> Dlaczego mutują wirusy... Pewnie wiesz...

Wątpię. Duża część antyszczepionokowców to także zagorzali kreacjoniści
- dla nich ewolucja to taki sam spisek jak sferoidalna, rotująca i
orbitująca słonce Ziemia czy właśnie szczepionki.

270. Data: 2015-03-01 18:35:13

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
> Dlatego potrzeba jest kontrola z zewnątrz - i szczepienia takową mają.

ministerstwo ktore kupuje i zmusza ludzi pod grozba grzywny do szczepien
jest kontrolowany przez kogo dokladnie?

nik? lata po fakcie? czy za przeproszeniem pania premier kopacz?
matka wie ze cpasz?

> Swoją droga jakim trzeba być odmóżdżonym kretynem, żeby argumentować "jakiś
> rząd prawie 100 lat temu zrobił coś złego, więc wszystko co robią jakiekolwiek
> rządy jest złe"...

nie jakis rzad, tylko rzad USA, nie prawie sto tylko 50, nie cos zlego
tylko przeprowadzal zabojcze eksperymenty medyczne na swoich wlasnych
obywatelach bez ich wiedzy i zgody, i nie wszystko co robia rzady jest
zle tylko jaka gwarancje dajesz ze szczepionki nie beda skazone jakims
syfem jezeli nie przypadkiem to do testow skoro chcesz zmuszac ludzi
do ich przyjmowania za pomoca sluzb we wladaniu tego rzadu?

snowden i nielegalne dzialania nsa ci cos mowia, czy to tez sie nie liczy?

przekona cie dopiero jak ktos na zlecenie jakiegos prezydenta pierdolnie
atomowka na wieksze miasto czy to tez bedzie wypadek?

ale jak juz wspominalem - mimo iz czuje sie w obowiazku poprawiac twoje
koszmarne brednie nie uznaje cie za partnera do dyskusji,
jestes zwyklym zakompleksionym chamem ktory nie potrafi dyskutowac
z przedstawionymi mu faktami tylko usiluje udowodnic swoja bardzo
watpliwa wyzszosc intelektualna dyskutujac z wlasnymi urojeniami na
temat tego co wydaje mu sie ze przeczytal przy okazji bluzgajac na lewo
i prawo

odwiedz psychologa, szczerze radze

--
http://db.org.pl/

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.