Re: Coś na Walentynki ;>

391. Data: 2009-03-16 20:32:40

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1oxcx9r92kugr$.q5yuh28xglv0$....@4...net

[...]
> No ale cóż miałam niby zrobić?[...]

Spokojnie doczekać do końca liczenia i poprosić o tę drugą pięćdziesiątkę.

Saulo

392. Data: 2009-03-16 20:40:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> tatuś, to chyba to, że zawsze sobie przypominałem, jakie to ja już
> rzeczy sam w wieku swoich dzieci robiłem, więc nie ma przeszkód, żeby
> moje dzieci teraz mogły być obdarzone zaufaniem.

Dochodzi jeszcze kwestia temperamentu i osobowości. Dzieci mogą być
skrajnie różne od rodziców. Ja w wieku mojej córki miałam ochotę na
wszystko i raczej niewiele mnie zrażało, a ona jest bardziej zachowawcza
i ostrożna.

> Starsza córka, kiedy poszła do pierwszej klasy, mogła już odprowadzać
> samodzielnie młodszą do przedszkola przechodząc przez ruchliwe
> skrzyżowanie regulowane sygnalizacją świetlną. Po prostu wiedziałem, że
> sobie poradzi. Żona co prawda o mało nie umarła, kiedy dowiedziała się
> po raz pierwszy, że je same puściłem.

Trochę zmieniły się od tego czasu realia. Chociażby to, że samochodów
jest więcej.

> Jeszcze nie pytałem. W Święta będzie okazja, bo będą razem w Warszawie.

Pytam dlatego, że młodszym dzieciom zazwyczaj na więcej się pozwala niż
starszym, bo rodzice już bardziej doświadczeni, to i spokojniejsi są.

Ewa

393. Data: 2009-03-16 20:42:25

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Spokojnie doczekać do końca liczenia i poprosić o tę drugą pięćdziesiątkę.

Dobre :-D

Ewa

394. Data: 2009-03-16 20:44:17

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Pytam dlatego, że młodszym dzieciom zazwyczaj na więcej się pozwala niż
> starszym

W sensie - tym drugim (trzecim itd.) dzieciom pozwala się na więcej niż
pierworodnym.

Ewa

395. Data: 2009-03-16 21:25:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 21:42:25 +0100, medea napisał(a):

> Dobre :-D

No, dobre, faktycznie. Ale ja wtedy skupiłam się zupełnie na czymś innym, a
poza tym i tak w przypadku poproszenia o drugą piećdziesiątkę nie
uniknęłabym wytłumaczenia, dlaczego akurat tak. Babka trzymała te wszystkie
koperty z dala ode mnie, jakoś tak za ladą i była z gruntu nieprzyjemna -
nie obyłoby się bez awantury, nie ma siły.

396. Data: 2009-03-16 21:27:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <gpma2m$5m7$1@news.onet.pl> :

> Masz na myśli buraka? :D

Pietruszkę.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

397. Data: 2009-03-17 08:24:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Siebie? - żartujesz.

Ano. Jeszcze nie zauważyłaś?

> Da się.

"Dylatacja czasu w domu i w zagrodzie"? OK, nie mam więcej pytań :D

--
Pozdrawiam - Aicha

398. Data: 2009-03-17 09:38:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracodawca może okradać pracowników.

--
CB

399. Data: 2009-03-17 09:50:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
hzl1szgirsg5$.khj3ffwh6byw$....@4...net

[...]
> Babka trzymała te wszystkie koperty z dala ode mnie, jakoś tak za
> ladą i była z gruntu nieprzyjemna - nie obyłoby się bez awantury, nie
> ma siły.

niekoniecznie

podania powodu mogłabyś unikać ("wolę tamte" itp.)
i 'zagrozić' niekupieniem, gdyby nie chciała ci dać drugiej połowy

saulo

400. Data: 2009-03-17 09:58:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 10:50:12 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
>
> podania powodu mogłabyś unikać ("wolę tamte" itp.)
> i 'zagrozić' niekupieniem, gdyby nie chciała ci dać drugiej połowy

Akurat była to starsza osoba i prezentowała postawę z rodzaju "nie smakuje?
- ta niech nie ji" - typowy pracownik.
Gdybym kupowała 50 książek, to co innego. A i mnie az tak nie zależało.
Kupiłam koperty w kiosku - następny po drodze.

i po trójce?
Walentynki
W Polsce nie ma homofobii...
DOBRE Z SCP