Re: Coś na Walentynki ;>

401. Data: 2009-03-17 10:02:02

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 09:24:18 +0100, Aicha napisał(a):

> Ano. Jeszcze nie zauważyłaś?

Ze niby mogłabym w tym czasie więcej zarobić, zamiast gadać? - ano, nie
moglabym. Popyt jest jaki jest i ja go nie podniosę sztucznie. Musiałabym
gratisy wysyłać - może jakieś pornosiki...

Mój czas wolny ustalam sobie sama; mogę sobie na to pozwolić - dzieci
odchowane, dom zadbany, a to, co zostaje poza pracą - cóż będzie tego coraz
więcej.

> "Dylatacja czasu w domu i w zagrodzie"? OK, nie mam więcej pytań :D

I słusznie: to nie na Twoje pojęcie.

402. Data: 2009-03-17 10:29:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Też to czytałam, mówi się o tym powszechnie, ale... on jest akurat bardzo
> douczony i trochę mnie to martwi w tym przypadku.

Znaczy że za dużo wiedzy szkodzi.

Qra

403. Data: 2009-03-17 10:40:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:29:30 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Znaczy że za dużo wiedzy szkodzi.

Racja: juz kapłani egipscy to wiedzieli - zbytnia ilość wiedzy szkodzi
ludowi :->
Bo dobrze być kapłanem wśród ciemnego ludu.

Możesz mi wytłumaczyć zatem, dlaczego zarodziec malaryczny może być
przenoszony przez komary, a wirus hiv NIBY nie?

Oraz: czym się różni przeniesienie wirusa hiv przez zarażoną strzykawkę
(resztki krwi niewątpliwie są w niej źródłem zakażenia) od wkłucia komara,
który wcześnie podżarł trochę krwi od kogoś z hiv? - dla mnie niczym.
Temperatuta? - jak najbardziej identyczna z tą w strzykawce.
Inne argumenty przeciw?

:-/

404. Data: 2009-03-17 10:41:20

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kupiłam koperty w kiosku - następny po drodze.

Tam pani śliniła je odwrócona do Ciebie plecami. ;)

Ewa

405. Data: 2009-03-17 10:49:01

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> który wcześnie podżarł trochę krwi od kogoś z hiv? - dla mnie niczym.
> Temperatuta? - jak najbardziej identyczna z tą w strzykawce.

Komary to żywe organizmy. Czy ktoś zbadał, jaki wpływ na same komary ma
wirus HIV? Może padają wkrótce po napiciu się zakażonej krwi? Pomyślałaś
o tym?

Ewa, gdybając

406. Data: 2009-03-17 11:03:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:49:01 +0100, medea napisał(a):

> Komary to żywe organizmy. Czy ktoś zbadał, jaki wpływ na same komary ma
> wirus HIV?

Na pewno to badano, nie tylko zresztą wpływ na komary. Badania nad
etiologią chorób sa bardzo szczegółowe i wielostronne.
Owady to zupełnie inne organizmy: generalnie owady sa tysiące razy
odporniejsze niż ludzie, mówi się nawet, że jeśli ludzie wyginą, nastąpi
era owadów.

> Może padają wkrótce po napiciu się zakażonej krwi? Pomyślałaś
> o tym?

Gdyby to wykazano, na pewno grzmianoby o tym dla uspokojenia ludzi. Ale
jest cicho. Zatem - nie padają.

Nie padają, bo nie są wrażliwe na te same wirusy, co ludzie: nawet istnieją
w Afryce małpy, kórych hiv ani malaria nie rusza. I teoria głosi, że to
własnie od tych małp przeniósł się hiv na ludzi - poprzez spożywane mięso.
Istnieją też ludzie, którzy mimo zarażenia nie chorują na hiv, sa tylko
jego nosicielami.

407. Data: 2009-03-17 11:04:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:41:20 +0100, medea napisał(a):

> Tam pani śliniła je odwrócona do Ciebie plecami. ;)

Nie - liczyła przy mnie. Na sucho.

408. Data: 2009-03-17 11:16:38

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Gdyby to wykazano, na pewno grzmianoby o tym dla uspokojenia ludzi. Ale
> jest cicho. Zatem - nie padają.

No dobrze, ale to w dalszym ciągu tylko gdybanie.
Tak samo mogę powiedzieć, że gdyby dowiedziono nosicielstwo komarów, to
nie byłoby o tym cicho.

Ile w ogóle żyje komar? Ilu osobników zdąży pokąsać w ciągu swojego życia?
Jak wygląda ukąszenie komara? Czy komar w ogóle przenosi krew na
osobnika, którego kąsa?
Ewa

409. Data: 2009-03-17 11:23:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Możesz mi wytłumaczyć zatem, dlaczego zarodziec malaryczny może być
> przenoszony przez komary, a wirus hiv NIBY nie?

Nie mogę, kapłanie.

Qra

410. Data: 2009-03-17 11:26:39

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora