Re: Coś na Walentynki ;>

441. Data: 2009-03-17 13:00:53

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> Gdyby tak faktycznie bał się śmierci, to z pewnością schudłby i uprawiał
> więcej sportu, żeby zmniejszyć ryzyko niewydolności układu krążenia, które
> w jego przypadku jest bardziej prawdopodobne od zakażenia się hivem za
> pośrednictwem komara. :)

Uprawia sprinty. Przed komarami. Będzie żył dłużej i zdrowiej.

Qra,

442. Data: 2009-03-17 13:19:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:22:52 +0100, medea napisał(a):

> Tacy lekarze na ogół nie wzbudzają mojego zaufania.
>
> Ewa

Ten od komarów akurat nie pali :-)
Ale pije :-D

443. Data: 2009-03-17 13:20:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:22:59 +0100, Panslavista napisał(a):

> tych

> Indiach,

> lokalnego
>
> Nażarta samica NIE MUSI SSAĆ KOLEJNEGO ŹRÓDŁA...

Nażarta nie musi. Ale nienażarta musi.

444. Data: 2009-03-17 13:28:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:29:24 +0100, Saulo napisał(a):

> michał <6...@g...pl>
> gpo4ts$dhv$...@i...gazeta.pl
>
> [...]
>
> Maryja czuwała nad nami.

Nie bada się przypadków zakażeń przez komary - bo takie badania nie są
subsydiowane, nikt nie ma w nich interesu, a w ogóle sa one niemal
niemożliwe - głównie dlatego, że trudno znaleźć grupę reprezentatywną
odizolowaną od wszystkiego, co się da, z wyjątkiem komarów - czyli zakazać
im zarażać się innnymi, przyjemniejszymi sposobami. To nie do zrobienia :->

Podobnie nie bada się wpływu ciąży na cofanie się raka szyjki macicy - a
takie korelacje się obserwuje, lecz nie są i nie będą naukowo udowodnione.
Ponieważ nie można miec tu grupy reprezentatywnej do badań: trzebaby mieć
grupę kobiet w ciąży , z istniejącym rakiem szyjki macicy, pozostawioną
samej sobie, bez leczenia...

445. Data: 2009-03-17 13:36:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5

> Masz dostęp do informacji tajnych i super tajnych?
> Przecież HIV to tajna broń (nie jedyna biologiczna) mająca zmniejszyć w
> sposób quasi - naturalny ilość ludzi na ziemi, podobnie jak ptasia grypa...

Już sam link http://www.aids.gov.pl o wiele mówiącej domenie ".gov"
(przysługującej tylko stronom propagandowym aparatu państwowego) baaaaardzo
jest prze-konujący dla ludu... upssss - dla michała.
http://pl.wikipedia.org/wiki/.gov
Bo kapłani, jak zawsze, myślą swoje, ludowi mówiąc o zaćmieniu Słońca tylko
to, co on jest w stanie przyjąć. Czyli że Ra się srogo gniewa na nich i
padnięcie na twarz jest ratunkiem.
:->

446. Data: 2009-03-17 13:36:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:38:13 +0100, medea napisał(a):

> ...i rzesze hackerów dobierających się do Twojego kompa. :)

Dobierają się. I nieładnie, że się z tego śmiejesz.

447. Data: 2009-03-17 13:37:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 14:00:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> Uprawia sprinty. Przed komarami. Będzie żył dłużej i zdrowiej.
>
> Qra,

Humor to zawsze jakaś obrona.

448. Data: 2009-03-17 13:47:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko to, co on jest w stanie przyjąć. Czyli że Ra się srogo gniewa na
> nich i padnięcie na twarz jest ratunkiem.

Czyli najpierw uciekać a potem paść na twarz? Wykonalne w przypadku osób z
otyłością nienadużywających gimnastyki.

Qra

449. Data: 2009-03-17 13:51:54

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko to, co on jest w stanie przyjąć. Czyli że Ra się srogo gniewa
> na nich i padnięcie na twarz jest ratunkiem.

Sugerujesz, żeby zaufać domenie "iks"?

michał

450. Data: 2009-03-17 13:54:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Czyli najpierw uciekać a potem paść na twarz? Wykonalne w przypadku osób z
> otyłością nienadużywających gimnastyki.
>
> Qra

"Co uzbiera, dzióbkiem kole, a ja Ciebie Qro wolę" (nie musisz padać, a
raczej nie powinnyście padać - zawsze to jakaś strata).

i po trójce?
Walentynki
W Polsce nie ma homofobii...
DOBRE Z SCP