Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

Data: 2007-08-19 21:55:20
Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>

> Bogatym źródłem witaminy B1 są między innymi mięso, drożdże, produkty
> pełnoziarniste, orzeszki ziemne, pomarańcze, bób, groch i fasola.
(...)
> Kolejny punkt dla żywienia optymalnego wg dr. Kwaśniewskiego... :)

no nie za bardzo Krsysienko, bo tutaj mesz te swoje znienawidzone weglowodany.
ach te produkty pelnoziarniste, jeszcze niedawno pomostowane przez ciebie, ach
te produktu roslinne....Krysienko, mysl. nie nabierzesz ludzi myslacych na te
twoje punkty dla kwasniewskiwgo./ to punkt dla piramidy.

iwon(K)a