Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

Data: 2007-09-11 10:11:43
Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>

Użytkownik ""Niedziałek"" <d...@d...com> napisał w wiadomości
news:46e5c68d$1@news.home.net.pl...
> Witam wszystkich,
>
> dotarłem do tego forum szukając jakichś informacji na temat początków
> cukrzycy. Jedyne co mogę powiedzieć to że walki zwolenników jakichś diet
> mechanizm > biochemiczny.

Oczywiście nie masz racji. Biochemia u wszystkich zdrowych ludzi działa tak
samo. A różnorodne zaburzenia u ludzi w przemianach biochemicznych TAKŻE
wynikają z bylejakiego odżywiania. To jakość odżywiania implikuje jakość
wszystkich naszych tkanek i jakość ich pracy. Jeżeli odżywiasz
się byle jak - to organizm nie ma z czego regenerować m.in. szybko
zużywającego się nabłonka ścian przewodu pokarmowego, co powoduje że ich
stan jest coraz gorszy. Mówiąc potocznie - jelita stają się "dzurawe".
Byle jakie żywienie (czyt. wysokowęglowodanowe niskotłuszczowe) nie tylko
degraduje jakość tkanek przew. pokarmowego, ale jednocześnie jest świetną
pożywką dla grzybów i drożdży. Tak więc obecność cukru, brak tłuszczów
i dziury w ściankach jelit muszą w końcu spowodować rozwój Candidy...
Wszystkie patologie więc sprowadzają się do odżywiania. Cała reszta to
przyczyny pośrednie. A skuteczne leczenie należy zacząć od zmiany
odżywiania.

u mnie np. występuje dziwne zjawisko, podejrzewam że jest to

Zacznij od zmiany diety.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec