Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

Data: 2007-09-10 22:34:53
Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: d...@d...com (Niedziałek)

Witam wszystkich,

dotarłem do tego forum szukając jakichś informacji na temat początków
cukrzycy. Jedyne co mogę powiedzieć to że walki zwolenników jakichś diet
nie mają sensu, ponieważ prawie każdy organizm ma indywidualny mechanizm
biochemiczny. u mnie np. występuje dziwne zjawisko, podejrzewam że jest to
hipoglikemia reaktywna. Nie mogę pić kawy i jeść chleba, ani innych
produktów zawierających przetworzone zboża. Według informacji które do
dzisiaj zgromadziłem wszystko sugeruje że mam drożdżycę która powoduje
perforację jelita lub inne nie wyjaśnione powikłania. Generalnie uważam że
mój problem sprowadza się do przerostu candida albicans. Niestety nasi
"lekarze" sprowadzają problem do hipochondrii.

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych