Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

Data: 2007-08-20 20:20:09
Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
news:404c.000000aa.46c9b2d2@newsgate.onet.pl...

> Mozesz sobie popatrzec i porownac - przeszukalem na szybko archiwa. Tak
> na wszelki wypadek, gdyby jakas zlosliwa i najwyrazniej nie w pelni
> wladz umyslowych osoba chciala zarzucic mi publicznie klamstwo.

Nie kompromituj się. Już ci to tłumaczyłam, a ty dalej nie kumasz...
Adresy się zmieniały nie z powodu mojego widzimisię (ani żeby mnożyć
wirtualne byty) - bo ZAWSZE podpisuję się tak, aby mnie ROZPOZNAWANO
mimo konieczności zmiany adresu/loginu. Ja lubię BYĆ SOBĄ...
w przeciwieństwie do ciebie, Annoklay...

> ...klamiesz, masz nie tylko zalozonych kilka kont i piszesz z kilku
> komputerow,

Tak, w każdym pokoju mam inny, a każdy z nich jest podłączony do innego
modemu i stać mnie na opłacanie kilku providerów, tylko po to, żeby
założyć kilka kont i udawać kilka krystynopty...

Tylko jasiu_smietana może zilustrować twoją błyskotliwość:
"TO APSURT!!... Należy urzywać przekazu internetowego z satelity
kosmicznego!!... wtedy nie ma możliwości załapania wirusa ponieważ sygnał
internetowy jest bombardowany promieniowaniem rentgenowskim w kosmosie a
to zabija wszekie wirusy.. w efekcie otrzymuje czyste i zdrowe kilobajty
do mojego komputera.. nie muszę nadmieniać isz nie mam żadnej niepotrzebnej
plontaniny kabli w której ochoczo rozmnażają się wirusy.."

> ale takze wysylasz posty pod roznymi nickami...i zaraz ci to udowodnie na
> pierwszym z brzegu przykladzie: ..ponizej wklejam dwa twoje posty wyslane
> z tego
> samego komputera (to samo IP), ale jeden z tych postow jest firmowany
> nickiem: "krystyna-opty", a drugi nickiem "mgr":

Nie oceniaj mnie wg siebie.
4&wv.x=1&v=2&s=0

Po co miałabym napisać anonimowo takie prymitywne zdanie?
A ten numer IP - to rzeczywiście dla mnie niejasna sprawa, wprawdzie
przy MOICH postach jest autentyczny adres IP 212.33.82.*, ale on nie jest
pełny. Admini gazety ucinali część adresu (każdy pełny adres IP składa się
z CZTERECH liczb oddzielonych kropkami)
http://www.mi.com.pl/artykul.php?id=545 więc to NIE JEST żaden dowód,
że to JA napisałam taki durny tekst. To nie w moim stylu, Annoklay...

Niepełny adres IP + brak logowania (czyli gwarancji tożsamości piszących)
stwarzał doskonałe warunki do braku identyfikacji dyskutantów. Z
podszywaczami na forum gazety.pl było wtedy sporo zamieszania. I z tego
właśnie powodu aby nikt się pode mnie nie podszywał założyłam wtedy konto
na serwerze gazety
0&a=2740170
choć jeszcze mało kto był wtedy zalogowany.
Ale potem gazeta.pl wprowadziła generalne zmiany i obowiązkowe logowanie
dla wszystkich forumowiczów na określonych forumach. Okazało się, że mój
login po zmianach gazety.pl już nie działał, więc z konieczności
zalogowałam się jako Krystynaopty1 - i taki mam do dziś.
Ile razy jeszcze to wywleczesz, ciężkokapująca Annoklay?

> ..ponizej wklejam kolejny dowod na to, ze piszesz z kilku komputerow
> ktore sa
> ulokowane w roznych miejscach. Mozna to dokladnie sprawdzic na
> http://www.ripe.net/whois:

No i wklej tam ten podejrzany adres: 212.33.82.*
żałosna AnnoKLEJ...
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Subject: Re: Dieta oczyszczajaca Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
> Newsgroups:
> pl.misc.dieta Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200 Organization:
> news.onet.pl
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Subject: Re:
> Korzysci zdrowotne z DO Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100

Wklejasz, wklejasz i ciągle kleisz durnia, AnnoKlej...
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Zupełnie się na tym nie znasz.

[...]Ciach koszmarny bełkot [...]

Nic ci już nie pomoże, biedna chora Annoklay...
Przyznaję, nie powinnam się kolejny raz wdawać z tobą w dyskusję.
Szkaluj mnie do woli, szkoda na ciebie czasu, bidulko...

Tak, masz rację, jestem wielbłądem. EOT.

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells