Cydr wlasnej roboty

101. Data: 2015-02-02 21:16:09

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-02 20:34, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Hmmm, skąd te wnioski? Mnie nawet prez myśl nie przeszła rezygnacja z"N" i
> I. Sensitii 3333333333-)

A bo mi jakomś kryptoreklamę wciskacie...

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

102. Data: 2015-02-02 21:27:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 21:12:10 +0100, Qrczak napisał(a):

> na te Diory, Chanele
> i Laudery, co mi wyprasują starcze fałdy... hłe hłe

Jedyne, co one prasują, to portfel.

103. Data: 2015-02-02 21:27:36

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty [OT]
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 21:15:29 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-02 21:00, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Można spróbować zapolować na śledzia.

Albo kandydatkę wystawić :-]

104. Data: 2015-02-02 21:28:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 21:16:09 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-02 20:34, obywatel XL uprzejmie donosi:

> A bo mi jakomś kryptoreklamę wciskacie...

Tylko w pory, tylko w pory :-]

105. Data: 2015-02-02 21:30:00

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał

> To swietnie bo za kilka minut wyjezdzam do OBI wlasnie na Kcyńską.
> Tym razem sprawdze wszystko dokładnie, poprzednio spytalem o drożdże
> pierwszego napotkanego pracownika i ten mi tak odpowiedzial o stoisku
> winnym na jesieni ktore jest juz zlikwidowane. Być może zapytalem
> niewlasciwego pracownika.

No więc w OBI nie bylo tych polecanych przez "ZZZ" bayanusów.
Były tylko dwa rodzaje : jedne drożdże w plynie "Burgund" i drugie "ENOVINI"
suszone drożdże winiarskie. Pojechalem szukac dalej. W Castoramie bylo
jeszcze mniej, tam byl tylko jeden gatunek to znaczy zestaw tyrzech torebek
w jednej. Caly stan byl juz zapakowany do jednej duzej plastikowej torebki,
czyli likwidacja stoiska. Dalej pojechałem do Leroy Merlin i tam dopiero
spotkałem w miarę duży wybór drożdży winnych i tam byl właśnie polecany
"Bayanus".
Kupiłem i zaraz sprobuje nimi zaszczepic zakupiony sok jablkowy.
O rezultatach napiszę.
--
Tomasz

106. Data: 2015-02-02 22:10:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 21:00 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Ogórki w styczniu?!

Jarosław żartuje sobie ze stopki Wiesiaczka, której używa na innych
grupach:
'"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)'

--
Trefniś

107. Data: 2015-02-02 22:41:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-02 o 22:10, Trefniś pisze:

> Jarosław żartuje sobie ze stopki Wiesiaczka, której używa na innych
> grupach:
> '"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
> Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)'

To znaczy, że ja już nie mogę?
Buuu...

Ewa

108. Data: 2015-02-02 22:48:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 22:41 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> To znaczy, że ja już nie mogę?
> Buuu...

Ależ ja tylko dookreślam nieświadomym (do których nie należysz, co widać
po Twojej aktywności poza pl.rec.kuchnia) :)
Każdy może żartować - poważnie to się leży "w deseczkach".

--
Trefniś

109. Data: 2015-02-03 01:28:09

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> tam byl właśnie polecany "Bayanus".
> Kupiłem i zaraz sprobuje nimi zaszczepic zakupiony sok jablkowy.

Mam nadzieję że ten sok jabłkowy nie ma zadnych konserwantów typu E223 bo
wtedy może być kiepsko z fermentacją.
Zapewne dostałeś FERMICRU LS2 lub FERMIVIN PDM.

110. Data: 2015-02-03 10:35:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> Kupiłem i zaraz sprobuje nimi zaszczepic zakupiony sok jablkowy.

Ten zakupiony sok jabłkowy to może być właśnie powód niepowodzenia.
Ja kiedyś próbowałam przerobić na winko zalewę z brzoskwiń w puszce. Drożdże
zdechły. Znaczy, zakonserwowały się.

J.

www.kontestacja.com

pierogi z podrami czyli z czym?