Cytryna do herbaty.

31. Data: 2018-02-07 13:07:23

Temat: Re: Cytryna do herbaty.
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-07 o 09:56, i...@g...pl pisze:
> Stokrocia, jajka sobie ugotuj i wykorzystaj wrzątek, który i tak wylewasz.
> Tylko herbaty sobie z tego wrzątku nie rob przypadkiem, jak to zrobiła pewna
,,oszczędna" i leniwa kobieta z mojej okolicy, szykując jedzenie dla robotników
murarskich u siebie. Lata już upłynęły, a wciąż się o tym u nas na wsi opieiada ??

a to nie ta sama co księdzu po kolędzie jajko na twardo podała - o
której pisała Chmielewska? :)
pozdr
Stefan

---
Avast.

32. Data: 2018-02-07 15:34:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Stokrocia, jajka sobie ugotuj i wykorzystaj wrzątek, który i tak wylewasz.
Obecnie nie gotuję, mam za duży holesterol, pszez jakąś dewiatkę ginekolog
co mnie czymś zaraziła.
A całe życie miałam 131 do 144 , jedząc około 6 jaj na tydzień.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2018-02-07 21:54:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie. I Chmielewskiej ona na pewno nie czytała, bo generalnie prymitywna i
nieczytata - cała wieś miała z niej ubaw przez parę lat po tym jej wyczynie. Sami
murarze rozpowiedzieli - wieść gminna o tej kobiecie gruchnęła że hej ?

34. Data: 2018-02-07 21:55:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Cholesterolem Cię ginelolożka zaraziła???
OMG ?

35. Data: 2018-02-08 08:15:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholesterolem Cię ginelolożka zaraziła???
> OMG ?

Zaraziła celowo horobą wątroby, a jak głosi reklama telewizyjna puszczana na
okrągło ,
to od niej, czyli od wątroby zależy poziom holesterolu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2018-02-08 09:54:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, od czego zależy? - tylko i wyłącznie od genów (w całej ogólności oczywiście -
czyli od predyspozycji osobniczych).
Amerykanie robią taki zlot ludzi urodzonych z ciąż bliźniaczych, co parę lat się on
odbywa. Impreza finansowana jest przez towarzystwa medyczne czy ministerstwo zdrowia.
Przyjezdzają tłumy. Ludzie ci sa porównawczo badani na rożne strony. Wychodzą ciekawe
rzeczy - np. przebadano dwóch braci bliźniaków w wieku około 50 lat: jeden z nich
prowadził zycie na siedząco, tłusto i mnóstwo jadł, piwsko pił, ogôlnie jego tryb
zycia urągał zdrowemu rozsądkowi - i właśnie odkryto u niego stan przedzawałowy,
zawalone tętnice i w ogole katastrofa. Natychmiast przebadano jego brata bliźniaka,
który był wegetarianinem, uprawiał sport i jogging, nie pił alkoholu i w ogole
aniołek. I co? - szok. Jego organizm był w IDENTYCZNYM stanie. Obaj, z tego zjazdu,
natychmiast pojechali do szpitala na dalsze badania, które wykazały, że trzeba im
stenty wstawić!

37. Data: 2018-02-08 11:13:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wiesz, od czego zależy? - tylko i wyłącznie od genów (w całej ogólności
>oczywiście - czyli od predyspozycji osobniczych).

Akurat. 40 lat obżerałam się jajami i było ok, i z dnia na dzień geny mi
się zmieniły?

To zależy troszkę od genomu, ale tylko troszkę, a cała reszta od tego, czym
dał się ktoś zarazić pszez całe życie.

Jest taka książka w internecie, pewnie nielegalnie, skan, CHoroby zakaźne
Juszczyk Cianciara.
Jak sobie poczytasz, to mi wyszło, że właściwie inne horoby nie istnieją.
No bo niby czemu jak dziesiąt lat człowiek jest zdrowy, i z dnia na dzień
zaczyna zdyhać?

A co pszypadku opisywanego o bliźniakah, co jeden jadł tłusto a drugi
wegetarianin,
to pewnie obaj w dzieciństwie już byli czymś zarażeni.
Może właśnie cytomegalią. Pszy niej nie zawsze rosną transaminazy, a rośnie
właśnie holesterol.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

38. Data: 2018-02-08 11:36:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Weź przestań :-)

39. Data: 2018-02-08 12:52:35

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-08 o 11:13, Stokrotka pisze:

> [...]
> to pewnie obaj w dzieciństwie już byli czymś zarażeni.
> Może właśnie cytomegalią. Pszy niej nie zawsze rosną transaminazy, a

Miała matula trzech synów. dwóch było zdrowych i mądrych, trzeci został
..... politykiem
pozdr
Stefan

---
Avast.

40. Data: 2018-02-08 21:43:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 11:13, Stokrotka pisze:

> Może właśnie cytomegalią. Pszy niej nie zawsze rosną transaminazy, a
> rośnie właśnie holesterol.

Na szczęście, Stokrotko, Twoja teoria nie jest zgodna z prawdą. Ja
cytomegalię ponoć przeszłam, choć jej nie pamiętam, bo to jak zwykła
infekcja (wykryto mi we krwi przeciwciała), a cholesterol mam jak
dziecko. I to zdrowe! Wątrobę też.

Ewa

szynka
Dynia ostatnia zużyta.