Cytryna do herbaty.

41. Data: 2018-02-09 07:29:17

Temat: Re: Cytryna do herbaty.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na szczęście, Stokrotko, Twoja teoria nie jest zgodna z prawdą. Ja
> cytomegalię ponoć przeszłam, choć jej nie pamiętam, bo to jak zwykła
> infekcja (wykryto mi we krwi przeciwciała), a cholesterol mam jak dziecko.
> I to zdrowe! Wątrobę też.
>
> Ewa

Może i ty pszeszłaś, a u mnie jest w stanie pszewlekłym.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

42. Data: 2018-02-09 17:57:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2018 o 07:29, Stokrotka pisze:

> Może i ty pszeszłaś, a u mnie jest w stanie pszewlekłym.

Jeśli tak, to znaczy, że coś nie w porządku z Twoim układem
odpornościowym niezależnie od zakażenia cytomegalią.
Chyba że wciąż jesteś na etapie płodowym (co by mnie nawet nie zdziwiło).
http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakazn
e/wirus-cytomegalii-objawy-zakazenia-i-leczenie_3898
7.html

Ewa

43. Data: 2018-02-09 19:06:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakazn
e/wirus-cytomegalii-objawy-zakazenia-i-leczenie_3898

To nie takie proste.
Ja mam troszke materiałuw na ten temat.
Takie portale zwykle upraszczają, a jak czytam adres, na pewno już tam
byłam.

Poza tym skąd mam wiedzieć jakimi innymi wirusami mnie zakażono,
a pszecież mnie nikt nie diagnozuje bezczelnie twierdząc ,
że nie mam żadnej horoby zakaźnej. Mam to nagrane.
Być może to jest pszyczyną spadku odporności,
lub raczej innej reakcji, pszecież antyciała mam poza skalą, takie wielkie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

44. Data: 2018-02-09 22:27:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2018 o 19:06, Stokrotka pisze:

> pszecież antyciała mam poza skalą, takie wielkie.

Jakie "antyciała"?

Ewa

45. Data: 2018-02-09 22:37:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Jakie "antyciała"?

Takie wielkie.

Raz w jednym instytucie uczeni na wszelkie sposoby
Robili doświadczenia, jak by tu osłabić mikroby,
Na przykład jeden uczony budził bakterię śpiączki,
Szczypiąc tę śpiączkę pęsetką w pośladki, nóżki i rączki.

Drugi uczony czerwonkę podłączał po pompek i dętek,
Aż się robiła blada jak jaki biały krętek,
Krętka natomiast skręcano i rozkręcano biedaczka,
Od czego był bardziej żólty niż najżółciejsza żółtaczka,

Odnośnie zaś do żółtaczki, wprowadzono ją w taką rozpacz,
Że poczerniała zupełnie i była jak czarna ospa,
Podczas gdy ospę -- tę czarną -- macerowano w wódkach,
Więc była ciągle na kacu, jak białaczka bialutka...

A działał wśród tych uczonych Piotr Dreptak, asystent młody,
Który stosował swe własne, zupełnie odmienne metody,
I zamiast zarazki dręczyć -- on karmił swoje zarazki
I ciągle się ich pytał: -- Nie zjecie, zarazki, kaszki?

No więc zarazki wciąż rosły, wpierw były jak turkucie,
Potem ogromne jak myszy latały po instytucie,
Na próżno woźny je z miotłą jak oszalały ganiał --
Nie dość, że się z niego śmiały, to mu jeszcze wyżerały śniadania.

Aż kiedy profesorowi przegryzły w aucie resor,
To wtedy Piotra Dreptaka wezwał do siebie profesor
I obaj włożyli płaszcze, i poszli się przejść na deptak,
A pan profesor rzecze: -- Drogi kolego Dreptak,

Rozumiem że doświadczenia, badani, cacy -- cacy,
Ale jak dalej tak pójdzie, to ja was wyleję z pracy!
Rzecz jasna, że ma pan dość duże, ba, szokujące wyniki,
Lecz rób pan to sobie gdzie indziej, ot, idź pan hoduj tuczniki...

-- Chwileczkę! -- Piotr Dreptak na to, prędziutko teczkę odmyka
I z wnętrza wyjmuje bakcyla wielkiego jak królika:
-- Zobacz pan, profesorze, gdy mamy taką gadzinę,
Możemy streptomycynę wyrzucić i penicylinę!

Lekarz przy mikroskopie oczu już niszczyć nie musi,
Bo bierze to bydlę za szyję i je po prostu dusi...
I rzeczywiście udusił Piotr Dreptak tego zarazka,
Więc pan profesor Dreptaka chwalił, całował i głaskał,

Załatwił mu order, mieszkanie, fiata, Nagrodę Nobla,
I wszyscy koledzy się zeszli, żeby ten Dreptak to oblał,
A Dreptak siedzi ponury nad uduszoną zwierzyną
I szloch mu wyrywa się z piersi, a z oczu łzy wielkie mu płyną...

-- Dlaczego -- pytają koledzy -- nie chcesz zabawić się z nami?
-- A bo jak dusiłem Kubusia, to on tak łypał oczkami...
Tu biedny Dreptak o ścianę uderzył głową trzy razy...
Oj, można się, można przywiązać i do najgorszej zarazy!

Z tymi ciałami może być podobnie.

--
Jarek

46. Data: 2018-02-09 22:45:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tu biedny Dreptak o ścianę uderzył głową trzy razy...
> Oj, można się, można przywiązać i do najgorszej zarazy!

Piękne!
Można się tak przywiązać aż do pokręcenia.

Ewa

47. Data: 2018-02-10 00:26:16

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-09 o 22:45, FEniks pisze:
> [...]

Andrzej Waligórski - Bakcyl :)

pozdr
Stefan

---
Avast.

48. Data: 2018-02-10 00:39:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Andrzej Waligórski - Bakcyl :)
>
> pozdr
> Stefan
>
> ---
antywirusowe Avast.

No i patrz pan, a tego przepuścił!

--
Jarek

49. Data: 2018-02-10 08:49:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie "antyciała"?

Immunoglobuliny.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

50. Data: 2018-02-10 08:52:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślisz , że tylko jeden taki jest Dreptak?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

szynka
Dynia ostatnia zużyta.