Cytryna do herbaty.

61. Data: 2018-02-12 07:56:21

Temat: Re: Cytryna do herbaty.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:5a80b445$0$658$65785112@news.neostrada.pl...

> Pytanie tylko o zasadność powtarzania tego badania. W ciążę planujesz
> zajść? Nie strasz. ;)

Okres mam, więc nie mogę tego wykluczyć.

> Porównaj sobie swoje wyniki z tym, może coś Ci się rozjaśni:
>
> http://www.mjakmama24.pl/ciaza/badania-w-ciazy/cytom
egalia-wyniki-badan-igg-i-igm-co-oznaczaja,537_4267.
html

NIe włażę, bo to nie dla mnie inczej się traktuje kobiety w ciąży.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

62. Data: 2018-02-12 13:09:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2018 o 07:56, Stokrotka pisze:

> Okres mam, więc nie mogę tego wykluczyć.

To jest warunek konieczny, ale nie wystarczający.

egalia-wyniki-badan-igg-i-igm-co-oznaczaja,537_4267.
html

> NIe włażę, bo to nie dla mnie inczej się traktuje kobiety w ciąży.

Poza tym za dużo roboty.

Ewa

63. Data: 2018-02-12 13:19:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2018 o 07:54, Stokrotka pisze:

> A dlaczego mam nie oskarżać skoro jest wymieniona w "Choroby wątroby
> ..." jako jedna z horub powodująca stan zapalny wątroby?

U osób z ogólnie osłabioną odpornością.

Jeśli miałaś zapalenie wątroby spowodowane wirusem atakującym w
pierwszej kolejności wątrobę (czyli typu A,B,C itd), to większe
prawdopodobieństwo, że on jest odpowiedzialny za uszkodzenie wątroby.
Zakładając, że w ogóle masz ją uszkodzoną, a nie zdiagnozowałaś tego
sobie sama.

Trochę roboty, ale poczytaj:

http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/uklad-pokarmow
y/zapalenie-watroby-wirusowe-bakteryjne-autoimmunolo
giczne-alkoholowe_36478.html

Ewa

64. Data: 2018-02-12 20:08:08

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U osób z ogólnie osłabioną odpornością.
>
> Jeśli miałaś zapalenie wątroby spowodowane wirusem atakującym w pierwszej
> kolejności wątrobę (czyli typu A,B,C itd), to większe prawdopodobieństwo,

NIe pisz bzdur, nie miałam, byłam szczepiona, na A i B, C nie wyłaziło
nigdy.

Zwalanie na brak odporności jest bezczelne.
Wiadomo, ze pierwszą pszyczyną jest ilość zarazka. a tego było dużo, bo
byłam zarażona celowo.
W książce Brzozowskiego, taki to wielkości encyklopedi, o tyh horobah
wątroby nie ma nic pszy cytomegali o pszyczynie "spadek odporności".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

65. Data: 2018-02-12 20:12:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest warunek konieczny, ale nie wystarczający.

egalia-wyniki-badan-igg-i-igm-co-oznaczaja,537_4267.
html

> Poza tym za dużo roboty.

Po prostu mam poważniejsze źrudła niż internetowe slogany.
A medycy, zamiast postępować zgodnie z procedurami w __podstawowej__
literaturce dotyczącej tematu,
zastanawiają się jak klientowi zaszkodzić, jak wyciagnąć od niego
nielegalnie kasę, (bo NFZ),
jak sfałszować badania, jak delektować się robieniem wody wody z muzgu
klientowi,
jak ściagnąć , i do kogo sie uśmiehnąć by zaliczyć egzamin,
kogo nająć by unieszkodliwić klienta pomyłkowo nie.dobitego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

66. Data: 2018-02-12 22:03:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2018 o 20:12, Stokrotka pisze:

> jak delektować się robieniem wody wody z muzgu klientowi

Zdarzają się przypadki, gdzie dużo roboty w tej kwestii nie mają.

Ewa

67. Data: 2018-02-12 22:17:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2018 o 20:08, Stokrotka pisze:

> NIe pisz bzdur, nie miałam, byłam szczepiona, na A i B, C nie wyłaziło
> nigdy.

Sama pisałaś o zapaleniu wątroby, pSZewlekłym.
Ale dobra, cura te ipsum.

Ewa

68. Data: 2018-02-12 22:35:00

Od: Adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-12 o 20:08, Stokrotka pisze:

> [...]
> W książce Brzozowskiego, taki to wielkości  encyklopedi, o tyh horobah
> wątroby nie ma nic pszy cytomegali o pszyczynie "spadek odporności".

jakoś do tej pory niektóre posty Stokrotki czytałem, ale "horobah" mnie
rozwaliło, żegnaj Stokrotko :(

69. Data: 2018-02-12 22:43:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzaj. Rozwalić to może błąd u kogoś, kto ich (zwykle) nie robi. Nie rozwala
mnie błąd, który wynika z niemożności lub konsekwencji. To, oczywiście, wcale nie
oznacza, że nie budzi wr mnie emocji - są one jednak adekwatne do przypadku - w tym
akurat są raczej bliskie rozbawieniu :-)

70. Data: 2018-02-13 02:24:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama pisałaś o zapaleniu wątroby, pSZewlekłym.
> Ale dobra, cura te ipsum.

Dalej jesteś bezczelna.
Zapalnie wątroby nie onacza żułtaczki A do G.
Zapalenie wątroby to zapalenie wątroby.
Jak gorączka nie oznacza gronkowca.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)