Re: Czachochbili wołowe oryginale w ramach testu

Data: 2001-10-27 18:37:29
Temat: Re: Czachochbili wołowe oryginale w ramach testu
Od: "bubu" <b...@r...ru>

"EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> ÓĎĎÂÝÉĚ/ÓĎĎÂÝÉĚÁ × ÎĎ×ĎÓÔŃČ
ÓĚĹÄŐŔÝĹĹ: news:9rdp9e$rkb$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Hej!
> Nie mam pojęcia jak to wyjdzie z cyrylicą,

Hej,
Ja tego posta pisze spod rosyjskiego Windowsa ME i rosyjskiego Otlooka,
Nawet tak Twoj post nie daje sie odczytac (tzn. jego roszjska czesc)- same
znaki
zapytania
Ciekawe, czy moja czcionka bedzie czytelna...

áÁ â ÷× çÇ äÄ ĺĹ łŁ öÖ úÚ ... ôĹÓÔ...

Jakby moje bylo czytelne- moze przeslij mi link- ja to sprobuje to
zamiescic...
Pozdrawiam

-bubu-