Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Czajnik elektryczny ze "śmierdzącego" plastiku - wpływ na zdrowie. Re: Czajnik elektryczny ze "śmierdzącego" plastiku - wpływ na zdrowie.

Re: Czajnik elektryczny ze "śmierdzącego" plastiku - wpływ na zdrowie.

Data: 2007-05-02 20:16:24
Temat: Re: Czajnik elektryczny ze "śmierdzącego" plastiku - wpływ na zdrowie.
Od: "Javko" <j...@i...pl>

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
news:f1anpc$q3r$1@news.onet.pl...
abc pięknie wystukał(a):
> Rodzinka kupiła tani (19-20zł) czajnik w supermarkecie, jednak mimo
> upływu pewnego czasu użytkowania, gotowana w nim woda ma nieprzyjemną
> woń pochodzącą zapewne z tandetnego tworzywa, z którego jest wykonany.
> Czy ma to jakiś wpływ na zdrowie, czy też jest to tylko kwestia doznań
> zapachowych i nic więcej?

Taki czajnik też trzeba myć w środku, przelecieć druciakiem kamień itp.

--
animka

Rozumiem, że chodzi tu o zapach tworzywa sztucznego - mycie i
"przelatywanie" druciakiem nic nie da. Też miałam taki czajnik i wylądował w
końcu w koszu na śmieci, bo zapach był nieznośny i mimo wielokrotnego
zagotowywania w nim wody - nie ustępował.
Agata