Czarne... myśli.

111. Data: 2020-06-22 20:35:32

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/06/2020 o 12:00, Trybun pisze:

> E tam - iluzja. Lubisz bo akurat napisałem coś co ci się spodobało..

akurat niekoniecznie, jednak mnie ujales

--
gazebo

112. Data: 2020-06-23 02:13:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 06:19, gazebo wrote:

> nie zezra cie, nie panikuj

//to to, to ja wiem...

//pytanie jest, czy tam na tej tratfie, gotow jestes zwalczac te
czerwone...?

113. Data: 2020-06-23 03:11:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 09:11, FEniks wrote:

> "Małżeństwo, rodzina, religia, wspólnota" - te "instytucje" to akurat
> obszary, gdzie wszelkie zmiany zachodzą najwolniej, często zbyt wolno. I
> niestety nie zawsze, kiedy są naprawdę potrzebne, ale raczej nigdy,
> jeśli nie są naprawdę konieczne. To "instytucje", gdzie można spotkać
> najwięcej skostniałości. Dużo w tym dobrego, ale dużo też złego.
>
> Nie wiem, co w tym towarzystwie robi nauka i sztuka. To akurat
> dziedziny, gdzie które powinny być, i zwykle są, motorem zmian. Jeśli
> niejaki Rudi Dutschke chce robić z tego jakąś sensację, to nie rozumiem.

> [...]

mysle, ze myslisz o zmianach na lepsze... znaczy, ze sztuka ma
uwrazliwiac czlowieka i czynic jego wnetrze, (dusze), piekniejszom a nie
zohydzac i zawstydzac... prawda...?

//zaznaczam,'from the moutain', ze bardzo lubie piekno kobiecej natury,
ale z tym mam lekki problem by nie zakwalifikowac tego, jako proba
odebrania mnie tej przyjemnosci...

https://tinyurl.com/y9yx4clh

114. Data: 2020-06-23 03:38:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 12:58, Trybun wrote:

> Bo USA tak właściwie tym żyją, zakorzenione od wieków nierówności z
> którymi nikt nie ma interesu aby walczyć.

> Tęczowych postulaty rozumiem i popieram.  Każdy człowiek powinien mieć
> prawo do równego traktowania, zwłaszcza przez (tfu) państwo.

To, po co tem mur postawili...?

https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_wall

//zeby murzyni nie uciekli... czy jak...?
:)

115. Data: 2020-06-23 03:44:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 17:27, Kviat wrote:
> No i homoseksualiści nie używają.
> Czego znowu nie rozumiesz?
> W jaki sposób naruszają twój porządek "moralno-socjalno-polityczny"
> (swoją drogą, cholera wie co przez to rozumiesz...)?
> Podaj przykład.

Wszyscy wiemy, ze nie nalezy dyskutowac o zagadnieniach nie
podlagajacych dyskusji.

116. Data: 2020-06-23 03:50:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 12:58, Trybun wrote:
> Trudno, to koszt uczestnictwa na grupie. Nie zapisywałem się na nią aby
> się komuś przypodobywać (ew kogoś drażnić) ale aby jasno przedstawiać co
> myślę o różnych sprawach.

//juz jej to kiedys tlumaczyli, ale dalej nie rozumie, ze 'teoria
krytyczna', to obosieczna bron jest...

117. Data: 2020-06-23 04:06:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-22 17:19, XL wrote:
> [...]
m_kolonialne

> Ależ jak najbardziej niderlandzkie.
> ,,Holenderskie Indie Wschodnie (niderl. Oost-Indië lub
> Nederlands-Indië"(...)"
>
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Holenderskie_Indie_W
schodnie

//i to, ze Holland, to dwie najbardziej zachodnie prowincje a reszta,
jak by bez nazwy...

https://en.wikipedia.org/wiki/Holland

118. Data: 2020-06-23 07:00:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/06/2020 o 01:13, Izaura pisze:

> //to to, to ja wiem...
>
> //pytanie jest, czy tam na tej tratfie, gotow jestes zwalczac te
> czerwone...?

zapraszasz mnie do swego towarzystwa? dziekuje nie skorzystam

--
gazebo

119. Data: 2020-06-23 13:27:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

m_kolonialne

schodnie

> //i to, ze Holland, to dwie najbardziej zachodnie prowincje a reszta,
> jak by bez nazwy...
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Holland

,,Holland is a term that was used in the past to be designate a region[2]
and former province on the western coast of the Netherlands."
Dla tej ,,reszty" tu JEST NAZWA :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

120. Data: 2020-06-23 19:00:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 03:11, Izaura pisze:

> mysle, ze myslisz o zmianach na lepsze...

Docelowo tak. Aczkolwiek nie posługiwałabym się takim kwantyfikatorem,
bo - jak widać poniżej - co jest lepsze, a co gorsze, to jest trudne do
oceny, a często na właściwe skutki i ocenę trzeba poczekać dłużej.

> znaczy, ze sztuka ma uwrazliwiac czlowieka i czynic jego wnetrze,
> (dusze), piekniejszom a nie zohydzac i zawstydzac... prawda...?

Myślę, że sztuka powinna przede wszystkim poruszać. Tym samym zmuszać do
refleksji, a w konsekwencji - tak, prowadzić ku większej wrażliwości,
świadomości, więc wg mnie ku lepszemu. Dla mnie też ważna jest estetyka,
ale ta już zależy od gustu. A gust też od... czasu, od zmian. Obrazy Van
Gogha nie cieszyły się uznaniem wśród jemu współczesnych. Zmarł w nędzy.
A dzisiaj...

Czy naprawdę warto sztorcem stawać przeciw zmianom? Mam taką teorię, że
dobra sztuka się obroni, przetrwa i zaowocuje zmianami na świecie, a zła
sama się wykruszy i zaniknie. Nie trzeba tu specjalnie wojować.

> //zaznaczam,'from the moutain', ze bardzo lubie piekno kobiecej
> natury, ale z tym mam lekki problem by nie zakwalifikowac tego, jako
> proba odebrania mnie tej przyjemnosci...
>
> https://tinyurl.com/y9yx4clh

Dlaczego ktoś miałby Ci w ten sposób odebrać jakąkolwiek przyjemność? Po
prostu możesz nie oglądać. Naprawdę, naprawdę serio.

A ten performance zalinkowany powyżej (i temu podobne, bo tego typu
akcji było wiele, z tego co wiem), ma służyć pewnej refleksji i zmianom
na lepsze, jak sądzę, choć to też nie jest moja estetyka. Wiesz, że
większość naszych prababć, babć, a może nawet i niektórych mam, o
mężczyznach z tych pokoleń nie wspominając, nie wiedziało, jak wygląda,
jak zbudowane jest kobiece krocze?

Ewa

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie