Re: Czemu ciasto nie rosnie? :(

Data: 2009-01-18 21:25:30
Temat: Re: Czemu ciasto nie rosnie? :(
Od: l...@g...com

On 18 Sty, 21:31, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Już wiem. Na 2 szklanki mąki, szklankę cukru i 4 jajka - 2 łyżeczki
> proszku. Na wierzch 6 pokrojonych gruszek, a ciasto w dużej tortownicy
> posypuje się cukrem pudrem - przed pieczeniem. Takie są proporcje w
> tym naszym przepisie.

Aha, thx. Moje juz sie piecze od pol godziny :D, ale dalam wlasnie 2
lyzeczki proszku tym razem. Brzoskwinie odsaczylam, cukrem pudrem nie
ma chyba sensu ich sypac, bo caly ciagna do srodka (test zrobilam).
No i zauwazylam, ze bardzo szybko zaczyna sie rumienic, wiec mu troche
temperature zmniejszylam, moze to to?
Zobaczymy niedlugo.

--
*lolka*