Re: Czeste krwotoki z nosa u dziecka

From: "Papa5merf" <P...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czeste krwotoki z nosa u dziecka
Date: Sat, 17 Apr 2010 12:23:55 +0200

Órzytkownik "jh" napisał:
> Synek ma 5 lat i dosyć często (często w mojej opinii - co 3-4 tygodnie)
> zdarza mu się mieć krwotoki z nosa. Nie zauważyłem problemów z
> krzepliwością w przypadku innych drobnych ranek, czy otarć - jak to u
> dziecka. Te krwotoki być może czasami są wynikiem mechanicznego urazu -
> czyli wkładania palca do nosa, mimo, że upominamy synka, czasem, jak to
> dziecku zdarza się. Ale sam był świadkiem kilka razy tego, że krew leciała
> mu, kiedy nawet nie dotykał nosa. Nie dmuchał mocno, czy też nie używamy
> przewlekle jakichś kropel. Nosem czyszczę roztworem soli morskiej i raczej
> [...]

hm... objawy dziwnego bezprzyczynowego krwawienia z nosa mogą być przyczyną
oprysków chemicznych na niebie, zdaża się że nagle całe rodziny
odpoczywające na świerzym powietrzu dostają nagle jednocześnie krwotoków z
nosa, być może w tym jest problem, bo skoro dziecku nic nie dolego to
krwotoków mieć nie powinno, pomyśl czy przypadkiem te dziecko nie przebywa
za dużo pod gołym niebem?