Re: Czeste krwotoki z nosa u dziecka

Data: 2010-04-17 11:53:13
Temat: Re: Czeste krwotoki z nosa u dziecka
Od: skalski <b...@o...pl>

On 16 Kwi, 22:31, "Tomek" <k...@p...onet.pl> wrote:
> Witam,
> też mam w grupie takie dziecko z krwotokami.
> akurat w tym konkretnym przypadku mam bardzo utrudniony kontakt z rodzicami
> (sa wietnamczykami)
>  ale do rzeczy: w przypadku Toma krwotoki są mocno zależne od...
> temperatury. wiem że może dziwnie to brzmi ale on jak się spoci (a joko 6
> latek jest normalnie ruchliwy:-) więc i się poci) rozgrzeje za bardzo to się
> od razu krwotok zaczyna. żeby unikać problemu dbam by był odpowiednio ubrany
> i jak się spoci na placu zabaw to chwile odpoczywa.

> [...]

owszem, przyczyna moze tkwic w 'takiej urodzie'
prawdopodobnie jest to kwestia slabszych naczyn w nosie.
jesli jeszcze wziac pod uwage; czeste urazy dziecinstwa wywolane
roztargniona niezbornoscia ruchow, grzebaniem panokciem w
poszukiwaniu....
czego pani przeczkolanak nie zawsze wychwyci,
to efekt jest jaki jest.
poki krwawienie nie przybiera zjawiska widocznie permanentego raczej
nie jest niebezpieczne.
potem mozna poddac sie zabiegowi przypalania naczynek w nosie.