Re: Czosne co zrobić

Data: 2015-03-13 18:03:18
Temat: Re: Czosne co zrobić
Od: Qrczak <q...@q...pl>

Dnia 2015-03-12 22:05, obywatel wolim uprzejmie donosi:

wka.html

> U mnie by to nie postało dłużej jak 2 dni.
> Nie ze względu na czosnek :)

Pięknie pachnie po odkręceniu nakrętki. Lepiej nie wylewać hurtem.

Kobieta to dość skomplikowany w obsłudze wynalazek. Wymaga wiele uwagi
i czasu, by mogła wyartykułować spostrzeżenia minionego dnia. Nie ma co
liczyć na jej przychylność, przed wypowiedzeniem ilości słów, jakie na
dany dzień przewidziała.