Czy nalezy przechowywac kserokopie recept ?

31. Data: 2002-09-23 10:12:16

Temat: Re: Czy
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dariuszu...

> te zrodla sa ogolnie dostepne w usenecie, i dobrze pan o tym wie

zatem oczekuje ich podanie

> a skad te pochopny wniosek ze jestem zonaty ?
> poza tym zwyklem nazywac rzecyz po imieniu - napisal pan ze wynalazl pan
> kilka rzeczy, nastepnie nie przedstawil pan na to nawet grama dowodow - wiec
> jest pan zwyczajnym klamca.
spadaj trollu
podawaj zrodla

> tak, oczywiscie, kazda prosba o udowodnienie jakegokolwiek wynalazku w
> ktorym sugeruje pan swoj udzial badz nazywa sie pan jego "odkrywca" bedzie
> uznana przez pana za spam, bo nie potrafi pan tego udowodnic jest pan klamca
> i mitomanem, na szczescie nieszkodliwym

sluchaj trollu, skoro wynalazlem to wynalazlem to siedz cicho
jak twierdzisz, ze jest inaczej, to podaj zrodla pokim dobry

Na privat mi trollu spamu nie przysylaj

> Zegnam
>
> ewentualna dyskusje podejme dopiero po przedtsawieniu wiarygodnych dowodow
> na jeden chociazby "wynalazek"

Ale z toba trollu nie ma o czym dyskutowac.
Jestes trollu osoba postronna i chocbys sie posikal, to i tak do niczego
dostepu nie uzyskasz.

Napisales trollu, ze nie jestem wynalazca telefonu gsm na kilka kart
sim.
To jezeli nie chcesz wyjsc na klamce to przedstaw te zrodla.
Doskonale wiesz, ze takich materialow , ani zrodel nie posiadasz, ani
nie istnieja.
I to wszystko.
I chocbys sie naprezal cale zycie , z tym swoim kolesiem od dozywotnich
domen za 10 $,
to jako osoby postronne, nie jestescie zadnymi partnerami do
jakichkolwiek rozmow.

Przegrales trollu dyskusje nt. kserowania recept, gdyz nie potrafiles
przedstawic zadnych sensownych argumentow broniacych tezy na
nie-kserowanie.
A teraz zaczales offtopic, aby atakujac bronic sie.
To sa stare trollowskie zagrywki , nikomu nie dziwne.
I z utesknieniem powitalem zapowiedz zakonczenia trollowania.
Ale tak trzeba bylo od poczatku.

Ale troll nie troll , jezeli pokazesz, ze dysponujesz srodkami
finansowymi i zostaniesz sprawdzony jako kupiec, to nawet z trollem
mozna podpisac umowe licencyjna.
Ale bez tych warunkow wstepnych nie mamy o czym mowic.

32. Data: 2002-09-23 10:21:17

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sio stad ty lamerski trollu od dozywotnich domen za 10$

piszesz, ze jestes shizol
piszesz "wynzazku"
"na swicie"
"wnisku panentowego"

sio trollu
ja naprawde nie potrafie ci pomoc
popatrz na siebie, blakasz sie, zawsze offtopickujesz,
doklejasz sie do watkow jak guma do .....
czy naprawde wstydu nie masz

Przeciez zobowiazales sie do powstrzymania od spamowania, trollowania
usenetu
i tylko na tej podstawie dopuszczono cie do korzystania z internetu,
a teraz znow zaczynasz swirowac

Daj se czlowieku na wstrzymanie, bo nie jestes potrzebny na usenecie
nic nie wnosisz, poza zasmiecaniem watkow swoim lamerskim trollowaniem

Naruszyles netykiete ponad 1000 razy, nie szanujesz uzytkownikow
usenetu.
Popracuj nad soba, zmien sie na lepsze.
Kazdy ma szanse, wystarczy z niej skorzystac.

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

33. Data: 2002-09-23 13:56:15

Temat: Re: [ntg] wniosek patentowy expierda
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:26004-
1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl

> sio trollu

[...]

więc jaki jest ten numer wniosku patentowego ?

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

34. Data: 2002-09-23 14:24:30

Temat: Re: Re:
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie to kupic sobie kalendarzyk za
1,50gr i notowac co sie bierze. Mozna wtedy ewentualnie zanotowac interakcje
na dany lek. Co mi da recepta jesli na niej jest wiele lekow a tak naprawde
nie wszystkie biore? Co mi da recepta jesli mam chociazby dwa specyfiki i
lekarz zaleci mi wziasc jeden a pozniej drugi. Czy po 10 latach bede
pamietala ze nie bralam tego razem tylko osobno? Itp.
Tak wiec.. malutki notesik -dlugopis i zapisywac realne zuzycie lekow.
Przeciez zdarza sie czasami cos zapomniec cos przerwac itp. To ze masz to
przepisane nie zawsze oznacza ze tak sie stosujesz.
No karta chipowa tez byla by moze ok... ale pod warunkiem ze moglbys w domu
korygowac to w jaki sposob te leki rzeczywiscie wziales. Czyli czytniki i u
lekarza i u ciebie. Troche skomplikowane jak dla mnie.
Niestety ale jesli pacjentowi zalezy to bedzie sobie to notowal.. chyba ze
ma rewelacyjna pamiec i spamieta wszystkie specyfiki
Pozdrawiam
Kropelka

35. Data: 2002-09-23 16:08:42

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sluchaj trollu, skoro wynalazlem to wynalazlem to siedz cicho
> jak twierdzisz, ze jest inaczej, to podaj zrodla pokim dobry

rotfl!!!! nie draznic rekina...

a to nie klamca ma przedstawic dowody prawdy? dziwne obyczaje u ciebie w
Katowicach panuja...

> Napisales trollu, ze nie jestem wynalazca telefonu gsm na kilka kart
> sim.
> To jezeli nie chcesz wyjsc na klamce to przedstaw te zrodla.

urzad patentowy, drogi dariuszu, jacku, expiercie, ...

klamczuszek, klamczuszek... be, nieladnie...

> Przegrales trollu dyskusje nt. kserowania recept, gdyz nie potrafiles
> przedstawic zadnych sensownych argumentow broniacych tezy na
> nie-kserowanie.

nie przegralem, tylko uznalem dyskusje z toba za bezsens kompletny -
przedstawiasz rozwiazania nijak sie majace do obowiazujacego prawa i do
ekonomii - i beznadziejnie je bronisz. wystarczy, po prostu zadne argumenty
jak zwykle do ciebie nie trafiaja, wiec zakonczylem ta dyskusje.

Poza tym , juz troche of-ftopic - ja wiem ze w internecie jestesmy na ty,
ale to ze obrazasz mnie wyzywajac od troli co drugie zdanie, to troche
przesadziles. krow z toba nie paslem, brudzia nie pilem, wiec jezeli juz
zwracasz sie do mnie na ty, to wymagam odrobiny szacunku, co odrozni cie od
wyzywajacych wszystkich w kolo bezkarnie idiotow. no chyba ze identyfikujesz
sie z ta grupa, wtedy znajdzie sie jakis bacik i dla ciebie. internet nie
jest anonimowy.

Adam

36. Data: 2002-09-23 18:02:23

Temat: Re: C
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rotfl!!!! nie draznic rekina...
>
> a to nie klamca ma przedstawic dowody prawdy? dziwne obyczaje u ciebie w
> Katowicach panuja...

dokladnie,
to klamca ma przedstawic dowody, ze nie wynalazlem telefonu na kilka
kart sim.

> urzad patentowy, drogi dariuszu, jacku, expiercie, ...
>
> klamczuszek, klamczuszek... be, nieladnie...

czlowieku, co ty bredzisz.
Czy ty w ogole znasz definicje wynalazku, wynalazcy ?
Przyszedles z ulicy i ciagle cos chcesz, jakies informacje, niuchasz,
kombinujesz.
Wez sie zastanow nad soba.
Jak w ogole osoba postronna moze wykazywac taki brak wychowania i
osmielac sie czegos zadac, domagac.
Ktos z ulicy, wchodzi w brudnymi buciorami i wykrzykuje, ze mu sie cos
nalezy, grozi, obraza.

Kim w ogole jestes, ze osmielasz sie stosowac takie metody.
Idz do firmy i zacznij sie tak usilnie domagac czegokolwiek, to ochrona
udzieli wszelkich odpowiedzi.

Zatem nos w sos, niechuczu, nogi w pierogi i sio natrecie.

> nie przegralem, tylko uznalem dyskusje z toba za bezsens kompletny -
dokladnie,
nawet nie przegrales, gdyz wykazales kompletny brak umiejetnosci
przedstawiania sensownych argumentow.

> przedstawiasz rozwiazania nijak sie majace do obowiazujacego prawa i do
> ekonomii -
i znow kolejna bzdura
kserowanie recept na potrzeby pacjenta jest procedura prawnie umocowana
i dopuszczalna i wynika m.in.
z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

a coz znowu za bzdury piszecie kolego nt. ekonomii ?
czyjej ekonomii ?
pacjenta, ktory sobie skseruje do prywatnego archiwum recepty placac 20
groszy za 1 kserokopie ?

Jak w ogole mozna pisac takie bzdury, kompletne offtopicki.
Czy ty sie czlowieku kiedys zastanowiles co piszesz ?
Czemu uzywasz bzdurnych argumentow, w zaden sposob nie zwiazanych z
tematem ?

> i beznadziejnie je bronisz. wystarczy, po prostu zadne argumenty
> jak zwykle do ciebie nie trafiaja, wiec zakonczylem ta dyskusje.

Alez ja nie musze niczego bronic. Bo prawa do kserowania recept przez
pacjenta nie trzeba bronic.
Czy dobrze slysze, ze podobno przepiszca usiluje takich praktyk zakazac
?

> Poza tym , juz troche of-ftopic - ja wiem ze w internecie jestesmy na ty,
> ale to ze obrazasz mnie wyzywajac od troli co drugie zdanie, to troche
> przesadziles.

ale troll to komplement nie obraza, powinienes wszystkim dziekowac za ta
forme adresowania

> krow z toba nie paslem, brudzia nie pilem,

a z kim zatem troll krowy pasal ?

bo ja krowy umiem doskonale pasac, zatem no problem, moge nauczyc za
oplata

wiec jezeli juz
> zwracasz sie do mnie na ty,
ja sie wcale nie zwracam, a wrecz odwracam od trolla i bylbym
zobowiazany aby troll przestal mnie nekac
usilowaniem uzyskania informacji o znaczeniu handlowym, czy informacji
poufnych , slac takie zadania na e-mail
troll zapowiedzial koniec dyskusji i z tego bylem kontent,
a tutaj znow niespodzianka

> to wymagam odrobiny szacunku, co odrozni cie od
> wyzywajacych wszystkich w kolo bezkarnie idiotow.

a skad znow ta obraza uzytkownikow polskiego internetu i usenetu,
tak sie sklada ze na zadnej grupie nie spotkalem osoby wyzywajacej
innych od idiotow,
ani jednego, a co dopiero wielu,
moze zle szukalem, ale ani nie ma takiej grupy, ani takich osob
spotkalem, ani nie napotkalem.
Prosze podac zrodla.

Poza kilkoma trollami, poziom polskiego usenetu jest zadawalajacy i
dyskusje sa sympatyczne.

> no chyba ze identyfikujesz
> sie z ta grupa, wtedy znajdzie sie jakis bacik i dla ciebie. internet nie
> jest anonimowy.

czy to grozby czy szataz bo nie zrozumialem,
a bacik czlowieku to sobie kup na swego konia, jezeli takiego posiadasz

Na Polskim Usenecie nie ma zadnej grupy osob wyzywajacych wszystkich w
kolo od idiotow.
Nie ma w ogole takiego zjawiska i nigdy nie istnialo.

I nie bedzie jakis troll szkolil bacikiem uzytkownikow internetu ,
czasy komuny sie skonczyly

"
Niestety, niektorzy dyskutanci usenetu, gdy brak im argumentow, reaguja
agresja, obrazliwymi slowami, grozbami, usilowaniami szantazu.
Nalezy tych osobnikow rozpoznac wczesniej i unikac z nimi kontaktu i
wszelkiej dyskusji.
Plonkowanie ich, umieszczenie w killfile'u, to najlepsze znane
rozwiazania.
Aby jednak nie wygrywac jedynie przez zaniechanie, kanalizowanie
agresywnosci trollow na grupy testowe
wydaje sie byc skutecznym rozwiazaniem.
"

KONIEC DYSKUSJI

37. Data: 2002-09-23 18:29:12

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie,
> to klamca ma przedstawic dowody, ze nie wynalazlem telefonu na kilka
> kart sim.

tak, oczywiscie, drogi Dariuszu.

niestety, nie potrafie ci pomoc w twojej chorobie, jestes skazany na siebie
w swoim cierpieniu.

> I nie bedzie jakis troll szkolil bacikiem uzytkownikow internetu ,
> czasy komuny sie skonczyly

a to biore do siga, przynajmniej na to sie przydales.

> Aby jednak nie wygrywac jedynie przez zaniechanie, kanalizowanie
> agresywnosci trollow na grupy testowe
> wydaje sie byc skutecznym rozwiazaniem.

powtarzasz sie.

Adam

skoro nie potrafisz udowodnic istnienia jakiegokolwiek _twojego_ wynalazku,
jestes po prostu zwyklym mitomanem, czy nazywasz siebie wynalazca, czy
odkrywca - po prostu mitoman... no i przy tym maly klamczuszek...

38. Data: 2002-09-23 18:47:58

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> dokladnie, to klamca

"oskarżyciel"

> ma przedstawic dowody, ze nie wynalazlem telefonu na kilka
> kart sim.

dowód - nie umiesz podać nr. "Twojego" wniosku patentowego

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

39. Data: 2002-09-23 19:23:22

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, oczywiscie, rozumiem, drogi Adamie,
zemsta jest okrutna,
pozostawienie chorego bez pomocy i opieki na lasce losu.
Niestety tego moglem sie spodziewac.

Ale katar nie jest chyba tak powazna choroba, abym musial od trolla i
klamcy oczekiwac jakiejkolwiek pomocy.

40. Data: 2002-09-23 19:26:53

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale katar nie jest chyba tak powazna choroba, abym musial od trolla i
> klamcy oczekiwac jakiejkolwiek pomocy.

o, coz za samokrytyka... przyznajesz sie do trolowania i do klamstwa...

Adam

ps: a zegarek?? kto wynalazl zegarek ??? stryj ? wuj?

kontakt z Ewą
Sekrety zdrowia w TVP
Bielactwo
PILNE! - Winobluszcz pieciolistkowy - trujacy czy nie
?