Re: Czy

From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy
Date: Mon, 23 Sep 2002 18:08:42 +0200

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2624-1032775928@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

> sluchaj trollu, skoro wynalazlem to wynalazlem to siedz cicho
> jak twierdzisz, ze jest inaczej, to podaj zrodla pokim dobry

rotfl!!!! nie draznic rekina...

a to nie klamca ma przedstawic dowody prawdy? dziwne obyczaje u ciebie w
Katowicach panuja...

> Napisales trollu, ze nie jestem wynalazca telefonu gsm na kilka kart
> sim.
> To jezeli nie chcesz wyjsc na klamce to przedstaw te zrodla.

urzad patentowy, drogi dariuszu, jacku, expiercie, ...

klamczuszek, klamczuszek... be, nieladnie...

> Przegrales trollu dyskusje nt. kserowania recept, gdyz nie potrafiles
> przedstawic zadnych sensownych argumentow broniacych tezy na
> nie-kserowanie.

nie przegralem, tylko uznalem dyskusje z toba za bezsens kompletny -
przedstawiasz rozwiazania nijak sie majace do obowiazujacego prawa i do
ekonomii - i beznadziejnie je bronisz. wystarczy, po prostu zadne argumenty
jak zwykle do ciebie nie trafiaja, wiec zakonczylem ta dyskusje.

Poza tym , juz troche of-ftopic - ja wiem ze w internecie jestesmy na ty,
ale to ze obrazasz mnie wyzywajac od troli co drugie zdanie, to troche
przesadziles. krow z toba nie paslem, brudzia nie pilem, wiec jezeli juz
zwracasz sie do mnie na ty, to wymagam odrobiny szacunku, co odrozni cie od
wyzywajacych wszystkich w kolo bezkarnie idiotow. no chyba ze identyfikujesz
sie z ta grupa, wtedy znajdzie sie jakis bacik i dla ciebie. internet nie
jest anonimowy.

Adam