Re: Czy

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy
Date: Mon, 23 Sep 2002 12:12:16 +0200

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dariuszu...

> te zrodla sa ogolnie dostepne w usenecie, i dobrze pan o tym wie

zatem oczekuje ich podanie

> a skad te pochopny wniosek ze jestem zonaty ?
> poza tym zwyklem nazywac rzecyz po imieniu - napisal pan ze wynalazl pan
> kilka rzeczy, nastepnie nie przedstawil pan na to nawet grama dowodow - wiec
> jest pan zwyczajnym klamca.
spadaj trollu
podawaj zrodla

> tak, oczywiscie, kazda prosba o udowodnienie jakegokolwiek wynalazku w
> ktorym sugeruje pan swoj udzial badz nazywa sie pan jego "odkrywca" bedzie
> uznana przez pana za spam, bo nie potrafi pan tego udowodnic jest pan klamca
> i mitomanem, na szczescie nieszkodliwym

sluchaj trollu, skoro wynalazlem to wynalazlem to siedz cicho
jak twierdzisz, ze jest inaczej, to podaj zrodla pokim dobry

Na privat mi trollu spamu nie przysylaj

> Zegnam
>
> ewentualna dyskusje podejme dopiero po przedtsawieniu wiarygodnych dowodow
> na jeden chociazby "wynalazek"

Ale z toba trollu nie ma o czym dyskutowac.
Jestes trollu osoba postronna i chocbys sie posikal, to i tak do niczego
dostepu nie uzyskasz.

Napisales trollu, ze nie jestem wynalazca telefonu gsm na kilka kart
sim.
To jezeli nie chcesz wyjsc na klamce to przedstaw te zrodla.
Doskonale wiesz, ze takich materialow , ani zrodel nie posiadasz, ani
nie istnieja.
I to wszystko.
I chocbys sie naprezal cale zycie , z tym swoim kolesiem od dozywotnich
domen za 10 $,
to jako osoby postronne, nie jestescie zadnymi partnerami do
jakichkolwiek rozmow.

Przegrales trollu dyskusje nt. kserowania recept, gdyz nie potrafiles
przedstawic zadnych sensownych argumentow broniacych tezy na
nie-kserowanie.
A teraz zaczales offtopic, aby atakujac bronic sie.
To sa stare trollowskie zagrywki , nikomu nie dziwne.
I z utesknieniem powitalem zapowiedz zakonczenia trollowania.
Ale tak trzeba bylo od poczatku.

Ale troll nie troll , jezeli pokazesz, ze dysponujesz srodkami
finansowymi i zostaniesz sprawdzony jako kupiec, to nawet z trollem
mozna podpisac umowe licencyjna.
Ale bez tych warunkow wstepnych nie mamy o czym mowic.