Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM

From: darr_d1 <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
Date: Mon, 28 Dec 2009 16:51:36 -0800 (PST)

On 28 Gru, 17:44, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:e94de0d5-d911-4b60-9541-ab2fc264cd6f@
p8g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
> Jak wszędzie, również i tutaj - a ja sam pod wieloma względami także
> nie jestem zapewne ideałem - są ludzie, którzy myślą WYŁĄCZNIE o sobie
> i ważniejsze jest dla nich w danej chwili ich własne "pitu, pitu", niż
> zastanawianie się nad tym czy to komuś przeszkadza czy też nie. Bo po
> co...?
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1
>
> myślę, że przesadzasz....
> gdyby nikt nigdy nie odbiegał od tematu trudno byłoby sobie wyobrazić, że
> niektórzy potrafią się uśmiechać, a ktoś taki jak ja nigdy by się nie

Być może przejaskrawiłem trochę pewne sprawy po to, aby (o naiwności
moja) ktoś tam przemyślał sobie, że być może 'on' czy 'ona'
najbardziej na ogół nie na temat pisze czy zaśmieca grupę. Nie mam na
myśli teraz Ciebie. Poza tym grupa dyskusyjna to nie wojsko,
zwłaszcza taka grupa jak ta i pewne odstępstwa od ogólnie przyjętych
norm muszą być. Zauważ jednak, że Ci którzy najgłośniej krzyczą, że
oni nie, że ich ten temat czy problem nie dotyczy, te właśnie osoby
najczęściej odbiegają od bieżącego tematu dyskusji. Cały problem
polega na tym, że oni też najczęściej są pozbawieni samokrytyki do
tego stopnia, że choćbyś im palcem pokazał gdzie i kiedy, i tak się
wyprą.

Dlaczego ja o tym napisałem - nie po to, żeby kogoś pouczać czy
próbować zmieniać. Popisuję na tą grupę od dość niedawna i dzielę się
po prostu moimi spostrzeżeniami. Nawet nie dlatego, żebym ja chciał
mieć z tego jakąś korzyść, zawsze można po prostu pomijać te rozwlekłe
"dyskusje". Zwyczajnie po to, żeby innym było lepiej - po części też i
mnie, ale także innym.

Pozdrawiam,
darr_d1