Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych? Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Subject: Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
Newsgroups: pl.sci.kosmos,pl.sci.psychologia
<18shdae3t5kv.13vdai7rhei63$.dlg@40tude.net>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Thu, 9 Mar 2017 22:47:57 +0100

> Szukając źródeł etyki odkryto ewolucję, antropologię, socjobiologię,
> wiele mechanizmów działania mózgu. Amen :)

To nie etyka była źródłem poznania ewolucji.
Darwin odkrył zasady ewolucji obserwując przyrodę (zięby na Galapagos).

Obecnie ewolucja sprowadzana jest do egoizmu genów.
Uważam, że to błąd, bo niektóre geny są potrzebne tylko na specjalne
okazje, np cykliczne zmiany środowiskowe (wojny, epidemie, zmiany klimatu).
Do tego potrzebna jest różnorodność genetyczna, a z egoizmu genów
rodzili by się tylko sami nadludzie, których nadprodukcja jest
nieszczęściem.

WM