Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych? Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.kosmos,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
Date: Fri, 10 Mar 2017 08:30:30 +0100
<18shdae3t5kv.13vdai7rhei63$.dlg@40tude.net>
<58c1cd8d$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>

Dnia Thu, 9 Mar 2017 22:47:57 +0100, WM napisał(a):

> To nie etyka była źródłem poznania ewolucji.
Oczywiście, powiedziałem skrótowo. Ludzie od zawsze szukali odpowiedzi
dlaczego postępują tak jak postępują, czyli skąd się bierze dobro i zło.
Na gruncie teori ewolucji odpowiedź jest banalnie prosta. Zatem można
powiedzieć że badając behawior zwierząt aby zrozumieć zachowanie ludzi,
Darwin wpadł na trop który potem rozwinęli następcy.

> Obecnie ewolucja sprowadzana jest do egoizmu genów.
Raczej egoizmu genomów.

--
Jacek
I hate haters.