Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych? Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Subject: Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.kosmos
<18shdae3t5kv.13vdai7rhei63$.dlg@40tude.net>
<58c1cd8d$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<58c26354$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<1cy1y2v9urnq0$.p26kd1lp5nmp.dlg@40tude.net>
<58e72cf5$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Fri, 7 Apr 2017 09:29:35 +0200

W dniu 2017-04-07 o 08:08, XL pisze:
> [...]

Jak nie chce współpracować, to go się fałszywie oskarża o posiadanie
niedozwolonej broni i atakuje przy aprobacie opinii publicznej.
To wszystko są metody zalecane przez Machiavellego.

> Teoria. A praktyka - "Ćwierkały jaskółki, że niedobre spółki". Wspólnota
> plemienna już daleko za nami. Gdyby była taka świetna, trwałaby do dziś.

Trwa do dzisiaj, tylko nazywa się inaczej. Teraz to nepotyzm.

WM