Re: Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?

Data: 2009-08-14 12:26:45
Temat: Re: Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?
Od: "MAAagda" <m...@g...pl>

Użytkownik "kenubi" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
news:h635le$fqu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> http://tinyurl.com/mx9f7e
>
> Obecnie 35 funtów (7-10lat) + 5 przesyłka (~200zl)
>
> Wydaje mi się, że jest dopracowany (poważniejszy,na 3 lata?) i książki się
> nie gniotą.
> Czy jest usztywniony na bokach? tzn. nie tak jak w Herlitz z marketu za 99
> gdzie pod palcami wyczułem tekturę, która się zgniotła nieodwracalnie (i
> penie zrobi się szmata z usztywnienia).
> No i jak jest usztywniony(?) na plecach.
> Czy to fajny tornister/plecak? - to bardziej plecak czy tornister?

Witam
My wstepnie tez myslelismy o takim
Ostatecznie kupilismy
http://www.allegro.pl/item705288672_tornister_hama_s
bs_pirat_5_cz_super_gratis.html
Jest duzy to fakt i baaardzo porzadnie wykoanay
Mozna kupic sam tornister lub zestaw a dodatkowo dokupic inne czesci z tej
samej kolekcji
Gwarantuje zadowolenie bo u nas sprawdza sie swietnie - ladny kolorowy ,
duzo innych wzorkow (te mniejsze sa bardziej jak plecak i zapinane sa na 1
zamkniecie)
Mysle ze posluzy pierwsze 3-4 lata wiec oplaca sie postawic na jakosc
Ze sprzedajacym nie mam nic wspolnego poza tym ze u Niego kupowallismy

pozdrawiam MAgda