Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

Data: 2002-10-28 11:22:05
Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Użytkownik "siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> napisał w wiadomości
news:Xns92B4EB39F611siwa@193.110.120.9...
> "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> tako rzecze w
> news:aphluj$fh$1@news.tpi.pl :

> Nazwałabym to syndromem kata i ofiary.
> Guru Kwaśniewski twierdzi, że wegetarianie to bezwolne matoły, niezdolne
> myśleć samodzielnie. poznaje się ich po wypryskach na twarzy i bladej
cerze.
> W lepszym świecie, który wprowadzi dr. Kwaśniewski wegetarianie będą
ludzkim
> bydłem na stanowisku niewolników.
> Nie wiem jak Ty, ale jak ja przeczytałam to wszystko (a gdzie to jest w
> [...]

Mogłabym napisać wiele równie jadowitych ripost.
Siwa, za reklamę dziękujemy, NIE O NAS jest grupa, tylko o DIECIE.
Jakoś oprócz pomyj, niewiele potrafisz na grupy wylać, co aż prosi się
o skojarzenie: byle co jesz, byle co mówisz. Każdy może sobie poczytać i
sprawdzić: ile O WEGETARIANIZMIE można od Siwej się dowiedzieć,
a ile o konkretnych osobach, np. opty.
Kiedyś przypuszczałam, że wegetarianie mają więcej sensownych rzeczy do
powiedzenia i owszem - takie wyjątki się zdarzają. Dlatego zaczęłam ich
czytać,
a potem pisać, aby poznać przyczyny dla których wybierają taki rodzaj
odżywiania.
No i po tak długim już czasie czytania w sumie doszłam do wniosku, że
przyczyny są BEZ SENSU , a efekty, sądząc po tejże jadowitości, wprost
tragiczne. Wiadomo - brak sensownych argumentów musi budzić w dyskusji
agresję. Racz zauważyć, że do tej pory nic przykrego o Tobie, ani o innych
wegetarianach NIE NAPISAŁAM.
Jeśli krytykuję to nie was, ale wegetarianizm, jako sposób żywienia
człowieka.
I żebyś nie wiem jak źle o mnie się wyrażała na grupie (która zresztą
zupełnie nie jest nami, jako osobami zainteresowana) - nie jesteś w stanie
tego zmienić:
wszystko wskazuje na to, że wegetarianizm niszczy człowieka, a Twoje
zachowanie i bezpardonowe ataki są jaskrawym przykładem braku przyzwoitości.
EOT.

Krystyna

P.S.
Przepraszam Grupę za NTG.