Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Data: 2009-05-15 19:21:36
Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 15 May 2009 21:05:53 +0200, Paulinka napisał(a):

> No właśnie jak można pisać swój, skoro wszystko macie wspólne.

Złote nocniki też mamy wspólne, ale jednak każdy ma swój :-PPP

> I 29 lat temu mąż Ci otworzył konto,

Mąż? Skąd to Ci się wzięło? W tej najprostszej wersji gdzieś o tym
napisałam?
:-D

> żebyś mogła tam zbierać fundusze?
> Jaki zapobiegliwy człowiek. BTW jestem do tyłu nieco, mam 28 lat.
> Przypomnij mi 29 lat temu nauczycielom się pieniądze przelewało na ROR?

ROR 29 lat temu? Skąd to wzięłaś? - bo na pewno nie z mojej wypowiedzi.
Dziewczyno, czy ja Ci muszę naprawdę uświadamiać podstawy?
29 lat temu były m.in. książeczki PKO, rachunki walutowe też były, lokaty i
inne bajery - Ty myślisz, że 29 lat temu ludzie pieniądze w kieskach przy
pasku nosili?
Nosz normalnie pustynia - Ty na pewno jesteś księgową?

> Majątek trwały nie znajduje się na wyodrębnionym rachunku bankowym.

Trudno, aby się znajdował na jakimkolwiek :-DDD
Odkryłaś to jako księgowa dopiero? - no to dużo Ci dał ten zawód,
faktycznie, dużo nowych rzeczy się w nim dowiadujesz :-DDD

> Zabezpieczać się przed dziurami nie znaczy nie ufać i nie kochać, znaczy
> po prostu myśleć.

No to myśl, skoro musisz się zabezpieczać.
Mnie wystarczy, że ufam i kocham właściwego człowieka, to się nazywa
szczescie, dlatego nie muszę obmyślać strategii życiowych :-)

Pa, pa. Mam Cię dosyć, bo tworzysz bzdety, których ani ja nie powiedziałam,
ani sama nie rozumiesz.