Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć
w trumienkach?
Date: Fri, 15 May 2009 21:36:25 +0200
<gugg1q$f3s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<c...@z...googlegroups.com>
<guhenj$bra$1@news.onet.pl>
<9...@o...googlegroups.com>
<gui0fk$2tr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<gukej8$2kp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1uqq79k2p9pxq$.isgvgdxx5fx6.dlg@40tude.net>

Ikselka pisze:

> Złote nocniki też mamy wspólne, ale jednak każdy ma swój :-PPP

A macie złote szczoteczki do zębów i papier toaletowy?
Przypominam, ze rozmawiamy o pieniądzach, a nie rzeczach osobistych.
Głupiaś Ty jednak.

> Mąż? Skąd to Ci się wzięło? W tej najprostszej wersji gdzieś o tym
> napisałam?
> :-D

A sorki masz racje, myślałam, że jesteś starsza.

> ROR 29 lat temu? Skąd to wzięłaś? - bo na pewno nie z mojej wypowiedzi.
> Dziewczyno, czy ja Ci muszę naprawdę uświadamiać podstawy?
> 29 lat temu były m.in. książeczki PKO, rachunki walutowe też były, lokaty i
> inne bajery - Ty myślisz, że 29 lat temu ludzie pieniądze w kieskach przy
> pasku nosili?
> Nosz normalnie pustynia - Ty na pewno jesteś księgową?

Ironia Cię właśnie kopnęła w dupsko i kwiczy ze śmiechu zza krzaka.
Nie przypuszczałam nawet, że się tak rozpiszesz:>

> Trudno, aby się znajdował na jakimkolwiek :-DDD
> Odkryłaś to jako księgowa dopiero? - no to dużo Ci dał ten zawód,
> faktycznie, dużo nowych rzeczy się w nim dowiadujesz :-DDD

UWAGA cytat by XL
"(...) mam także swój majątek (choćby po rodzicach, czy z
okresu, kiedy pracowałam) i w związku z nim zakładam swoje konta"

> No to myśl, skoro musisz się zabezpieczać.
> Mnie wystarczy, że ufam i kocham właściwego człowieka, to się nazywa
> szczescie, dlatego nie muszę obmyślać strategii życiowych :-)
>
> Pa, pa. Mam Cię dosyć, bo tworzysz bzdety, których ani ja nie powiedziałam,
> ani sama nie rozumiesz.

Oj niewygodna jestem dla tego nieskazitelnego wizerunku Matki Polki,
kobiety idealnej, co?

--

Paulinka