Re: Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie???

Data: 2003-02-11 07:07:48
Temat: Re: Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie???
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "dradam" napisał ...

> Po prostu wydalenie jaja.

Wydalenie jaja to występuje podczas każdej miesiączki.
Ja pytam, jak nazwać wydalenie zapłodnionego jaja.
A to nie jest dokładnie to samo.

> A czy ja choc slowem pisalem gdzie to wszczepienie ma nastapic ?
> Nigdzie nie napisalem, ze musi to byc sluzowka.

Ciekawy tok myślenia ...
Zapłodniona komórka wszczepiona gdzieś, gdzie nie ma najmniejszej
szansy się rozwinąć i musi zostać usunięta chirurgicznie to ciąża.
A ta sama komórka, która jest w macicy, tylko nie ma szans się
rozwinąć z powodu zmian w śluzówce, to jajo.

Jakoś mnie nie przekonałeś ...

Pozdrawiam !
Mała Mi