Re: Czy to uzaleźnienie ? Poradźcie coś :(

Data: 2004-10-26 21:56:45
Temat: Re: Czy to uzaleźnienie ? Poradźcie coś :(
Od: "Michał" <m...@g...pl>

> Mógłbyś napisać, czy
> odstawiłeś całkowicie alkohol ?

Narazie nie jestem w stanie :-( Przez te wszystkie kłopoty "życiowe"
wszystko wygląda tak samo jak było...

> Czy rozwiązałeś ten problem sam ?

No co Ty... Ja widzę tylko sens w rozwiązaniu tego problemu dla kogoś - to
znaczy, jeżeli będę miał człowieka koło siebie dla kogo będę uważał że warto
rozwiązać ten problem wtedy się nim zajmę . Teraz nikogo takiego nie widzę,
więc i nie mam mobilizacji do waliki :-(

> Ja czasami
> b.żałuje że upijałem sie :/

Baa.. A myślisz że ja nie?! Szczególnie po takich "wieczorach" po których
rano się budziłemi nic nie pamiętałem...

> I nie chciałbym stoczyć sie tak jak Ty - choć wiem
> że czasami trzeba sie stoczyć na maksa żeby potem wszystko wyprostować -
czy
> to jest częsta reguła ?

Od kogoś kiedyś usłyszałem, że by zobaczyć światło, trzeba zobaczyć też
ciemność.. Może jest w tym jakiś sens?!

pzdr,
michał