Czy tu s a jacyś lekarze, czy same pedały? Bolący prawy pośladek.

11. Data: 2006-04-17 16:47:39

Temat: Re: Czy tu s a jacys lekarze, czy same pedaly? Bolacy prawy posladek.
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na koniec dodam jeszcze istotne spostrzeżenia:

-nie jestem "pokręcony z bólu" jak to się obserwuje u gości z bólami w
kręgosłupie. mogę się swobodnie wyginać w
wszystkich płaszczyznach. Zwisy do góry nogami, stanie na głowie, wymyki, w
których nie uczestnicy silnie prawa noga
nie stanowią dla mnie problemu.
- w stawie występuje ewidentny chrupot zdecydowanie dłużej trwający niż w
lewym zdrowym stawie podczas wymachów nogą - który zresztą konsekwentnie
jest
bagatelizowany (słusznie lub niesłusznie tego nie wiem) przez kolejnych
specjalistów, bo żaden z nich nie zechciał go wysłuchać
- ból nasila się intensywnie podczas chodzenia w ciężkich butach...(i to nie
jest żaden żart) promieniowanie wtedy jest intensywniejsze
- gdy się silnie i intensywnie porozciągam, ból jakby ustępuję, lecz gdy
"ostygnę" wraca jakby troszkę spotęgowany.
-po dłuższej jeździe samochodem przy rozpoczynaniu chodzenia też ból jest
intensywny.

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

12. Data: 2006-04-17 17:59:24

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym masz typowe objawy "buttock pain".

Bardzo proszę o pilny kontakt.

698 39 00 33

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

13. Data: 2006-04-17 18:19:20

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym masz typowe objawy "buttock pain".

Właśnie mi ktoś chyba uratował życie.....

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

14. Data: 2006-04-17 18:25:15

Od: "Repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sory za tych pedałów. Ale moje leczenie trwa pół roku i powoli odchodzę już
> od zmysłów.
> wydałem juz około 1000 zł na różne leki, specjalistów, rehabilitantów,
> gorsety kręgosłupowe i nic.
Kto prowadzi Twoją rehabilitację? To co opisujesz nie wygląda najlepiej.
Terapeuta manualny wyklucza bądź potwierdza źródło bólów w biodrze bodajże
jednym testem. To co opisujesz wygląda jak podrażnienie mięśnia pośladkowego,
dosyć typową i trudną zwłaszcza dla medycyny akademickiej dolegliwość.

15. Data: 2006-04-17 19:55:06

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "Repair" bardzo cię proszę rzuć okiem na wynik rezonansu odc. lędźwiowego, i
> powiedz, czy
> Czy to jest 100% przyczyną bólu?. Czy ktoś ma doświadcznie i spotkał się z
> takim przypadkiem?
Nie opisujesz nawet objawów, które uzasadniałyby wykonanie MRI. Nie sądze, aby
opisywany ucisk był przyczyną 100% bólu. Popełniasz typowy błąd pacjenta z
chorym kręgosłupem, koncentrujesz się na opisie badania z obrazkiem zamiast
przykładowo odpowiadać na moje pytania. Powiedz lepiej gdzie mieszkasz,
spróbuję skierować Cię do kogoś kto się na tym zna. Nie będzie to raczej
lekarz i nie będzie współpracował z NFZ.

16. Data: 2006-04-17 21:19:38

Temat: Re: Czy tu s a jacyś lekarze, czy same pedały? Bolący prawy pośladek.
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Sa tu i dohtory. I jak to une, to diagnoze wystawia, jak przeslesz co
> najmniej 80 zł na konto wskazane (bo to sprawa dla specjalisty).
> A jak nie chcesz płacic, to trudno, trzeba czytac i o strajkach, to może
> kiedys którys się zlituje i łaskawie poświeci za darmo Tobie swój czas.
> A jak bedziesz dalej narzekał, to co najwyżejdo tematów o strajkach dojdzie
> temat o marudnych pacjentach:-))

napisz jaki masz zawód, zwroce sie o darmowe porady i nie tylko - w
koncu jestes chyba czlowiekiem, pomozesz blizniemu, co? :)

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

17. Data: 2006-04-17 21:37:04

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do Piekar Śląskich na .....9 sierpień 2006...no comment)
> 3) Specjalista rehabilitant (prywatnie) podejrzenie dyskopati, założenie
> blokady- jakieś związki chemiczne w zastrzyku (2 wizyty koszt 250zrobiony
> MRI,koszt 4800 zł) z MRI mam się pojawić u niego w przyszłym tygodniu.
>
> Trwa to wszystko już od połowy grudnia, i żadnej oznaki poprawy.....jak
> bolało tak boli.....
>
> W tygodniu przebywam w Kielcach, w Na weekend zjeżdżam do domu okolice
> Katowic.
>
> Jeżeli masz jakieś przypuszczenia podziel się nimi, bo mnie naprawdę już
Ad 1,2 no comment
Ad Podaj namiary na tego rehabilitanta. Przy okazji, gdzie była robiona
blokada? (chodzi o miejsce ciała :-). Pisz już na priv: repair (at) plusnet.pl
Poza tym masz typowe objawy "buttock pain".

18. Data: 2006-04-18 01:17:19

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> napisał w wiadomości
(...)

> napisz jaki masz zawód, zwroce sie o darmowe porady i nie tylko - w
> koncu jestes chyba czlowiekiem, pomozesz blizniemu, co? :)

Pomogę, pod warunkiem, ze grzecznie poprosi, a nie bedzie pyszczył.

Wiem, ze chcesz mi dogryźć (jak to dentysta:-), ale tu to chyba pudło;-)

--
Pozdr

!

Do jakiego jeszcze lekarza z bolącą piersią i co to może być?
Krzyż a higiena...?!
wzrok
Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL
Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL