Czy warto za m?? wychodzi?...

1. Data: 2003-12-01 15:27:08

Temat: Czy warto za m?? wychodzi?...
Od: i...@o...pl (IamSad) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

jeszcze niedawno zamazpojscie by?o czyms, o czym marzylam,
no i udalo sie...
w przyszlym roku biore slub i teraz mam ... same watpliwosci,
a czy na pewno, a czy na pewno ten? a tyle obszarów
w których si? nie zgadzamy, a co je?eli...?
Koszmar...
Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Agnieszka.

2. Data: 2003-12-01 16:15:26

Temat: Re: Czy warto za m?? wychodzi?...
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w których si? nie zgadzamy, a co je?eli...?
> Koszmar...
> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Gratulacje:)...Nie oczekuj że ktoś Ci podpowie co masz zrobić. Ja np. żałuję
takiej decyzji,była zbyt pochopna i byłem zbyt młody i chyba nie z tą osobą co
powinienem...Ale to moje zdanie o moim małżeństwie. Gdybym miał jeszcze raz
taki wybór na pewno tego bym nie zrobił,od tak..Bardzo dobrym rozwiązaniem jest
mieszkanie ze sobą jakiś czas,dłuższy bez slubu. Jesteście razem,jest wam
dobrze,ok-nie to sie rozstajecie bez bólu,bez rodziny.
A tak...Musisz sama odp sobie na to pytanie czy chcesz. Czy na pewno chcesz,na
pewno kochasz jego, on Ciebie i czy chcecie być ze sobą.
Nie bierz tego co napisałem do siebie, ale jak masz wątpliwości to...przymysl
to. Masz jeszcze czas na decyzje-365 dni :)

Pzdr

Robert

3. Data: 2003-12-01 18:02:58

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 Dec 2003 07:27:08 -0800, na pl.soc.rodzina, IamSad napisał(a):

> jeszcze niedawno zamazpojscie by?o czyms, o czym marzylam,
> no i udalo sie...
> w przyszlym roku biore slub i teraz mam ... same watpliwosci,

Proponuję następującą alternatywę:
przestań tyle myśleć lub zerwij szybko zaręczyny.

puchaty

4. Data: 2003-12-01 21:25:59

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IamSad" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w których si? nie zgadzamy, a co je?eli...?
> Koszmar...
> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Gratuluję!!!
SPOKOJNIE!!! Wszyscy tak mają - moja żona chciała mnie zostawić na tydzień
przed wyznaczonym terminem ślubu. Na szczęście mimo wątpliwości
zaryzykowała. Było to 19 lat temu i nadal jesteśmy razem. Ja nie żałują ani
minuty - ona chyba też. Wszystko jest do załatwienia jeśli tylko obie strony
chcą. Zasada jest bardzo prosta - dawać. Trzeba tylko pamiętać, że samo nic
sie nie zrobi - nic nie jest nam dane na wsze czasy - ani życie, ani
zdrowie, ani tym bardziej miłość - trzeba o nia dbać i ją pielęgnować,
codziennie!!! Życzę Wam samych dobrych chwil i abyście nigdy taj miłości nie
zgubili.

Sławek
www.slav.civ.pl

5. Data: 2003-12-01 22:19:54

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IamSad" <i...@o...pl> napisał

> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Nie wszyscy. Ja nie miałam. Ale to dlatego, że zdecydowałam się wyjść za mąż
dopiero wtedy jak byłam tego na 1000% pewna.

IMO Ty nie jesteś i stąd te problemy.

MOLNARka
i 2 brzuszkowe maleństwa ~kwiecień 2004

REKLAMA: www.pierre.com.pl

6. Data: 2003-12-01 22:21:58

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomylił mi się podpis ... sorki ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

7. Data: 2003-12-02 00:40:15

Od: "Kazik" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

- czy warto ? chyba NIE - tak mnie to wygląda z perspektywy 25lat
małzeństwa -- to pasmo problemów i stresów - nawet dla faceta jak ja ,
ale moja córka tez planuje ślub ze swoim chłopakiem pomimo wszystkiego co w
domu widziała -- więc to jest chyba nieuleczalna choroba " małżeństwo "
przewlekła i bardzo wyniszczająca .

8. Data: 2003-12-02 09:07:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w których si? nie zgadzamy, a co je?eli...?
> Koszmar...
> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

a musicie sie pobierac?
moze zamieszkajcie razem i wtedy zycie zweryfikuje wasz wspólne spojrzenia
na siebie.
p.

9. Data: 2003-12-02 09:28:37

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Slav wrote:

>SPOKOJNIE!!! Wszyscy tak mają -

Ja TAK wcale nie mialam, wiec prosze nie uogolniac.
Pamietam, ze kiedys doszylismy na psr do wniosku, ze istnieje jakas korelacja
pomiedzy hucznym weselem i stopniem niepokoju ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

10. Data: 2003-12-02 09:47:38

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w których si? nie zgadzamy, a co je?eli...?
> Koszmar...
> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Czy wszyscy tak mają to nie wiem.
U mnie była to decyzja bardzo przemyślana, a właściwie przetestowana ;)
Przed ślubem mieszkaliśmy ze sobą 2 lata i było super w związku z czym nie
miałam wątpliwości i nie mam ich do dziś. To była bardzo dobra decyzja.
Co do wątpliwości to chyba ma się je zawsze, ponieważ jest to bardzo ważna
decyzja w życiu. W końcu decydujesz się na bycie z kimś na dobre i na złe.
Co do zgadzania się to nigdy nie znajdziesz osoby, z którą będziesz się we
wszystkim zgadzać. Zresztą to chyba byłoby nudne ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

Co zrobić?...życie jest smutne:(
przeliczanie prac domowych na pieniądze i czas
Rozdzielnosc majatkowa
Niewidoma babcia
Refleksja