Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?

21. Data: 2003-09-10 13:13:35

Temat: Re: Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <C...@p...pl> wrote in message news:bjn59n$352$1@ns.master.pl...
> ciekawe bo z mojej rodziny pojechał szeregowiec i dostaje 3000 USD na
> rekę...

Chyba jednak coś masz złe informacje.

> pewnie nie jesteśmy Etiopią i co z tego mamy sie cieszyć??
Oczywiście że tak.

> na temat komunizmu nic powiedzieć nie moge bo mialam wtedy bardzo malo
To może warto sie dowiedzieć jak to bylo cudownie i Twoje dzisijesze
problemy
właściwych ram. Gdybys wstawała 0 4:00 po to by kupic coś potrzbenog dla
dzieci,
mieszkała z rodzicami w M3 o wielkości 31 m2

> lat, za to teraz mamy kapitalizm w najgorszym tego wydaniu

Raczej podrygiwanie socjalizmu.

> nie wręcz za mały

Mieszasz ludzi których doświadczył los z takim którzy wykorzystują swoją
szansę,
to bez sensu

Jacek

22. Data: 2003-09-10 13:35:00

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> Chyba jednak coś masz złe informacje.

może, może to miało być 3000 zł??

> Oczywiście że tak.

a smucmy się, ze nie mamy jak w Szwecji czy USA< Kanadzie.

> [...]
> dzieci,
> mieszkała z rodzicami w M3 o wielkości 31 m2

wiesz mieszkałam wtedy z rodzicami w M2 na 50 m2 z bratem jeszcze.
stałam w kolejce po papier toaletowy i co z tego?? moje problemy dzisiaj
nie wynikają wg mnie bynajmniej z tamtych lat, wygodnie usiąśc i
obwiniac o wszystko komunizm, tamtą władze, stan wojenny itp. A tak
naprawde czy był u nas komunizm?? to co jest w Korei??

> Raczej podrygiwanie socjalizmu.

to twoje zdanie>

> Mieszasz ludzi których doświadczył los z takim którzy wykorzystują swoją
> szansę,
> to bez sensu

którzy to są ci co wykoprzystują swoją szansę bez sensu?? a którzy ci
których doświadczył los, bo nie rozumiem, wytłumacz.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

23. Data: 2003-09-10 14:03:14

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
raz
> pokazując że mamy własne zdanie.
> 2. Dlatego, że ktoś musi powstrzymywać różnych światowych szubrawców, bo
> kiedu dojda do prawdziwej władzy będzie za późno
> 3. Wojna z terrozmem to tez nasza wojna, co prawda najcześciej nie
militarna
> ale często gospodarcza,
> Czy zastanawiałas co by się działo gdyby Bush nie zareagował - czy
> przypadkiem nie udało by się to o co najbardziej chodziło
> zamachom aby poprzez olbrzmi kataklizm gospodarczy spowodować nowy

uwazam ,że agresja rodzi agresje i nie powinniśmy dac sie prowokowac.
p.

24. Data: 2003-09-10 14:09:56

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <C...@p...pl> wrote in message news:bjn9bl$6bt$1@ns.master.pl...
> Użytkownik Jacek napisał:
> a smucmy się, ze nie mamy jak w Szwecji czy USA< Kanadzie.

Ja wolę pracować aby mieć lepiej.
Co USA to niektóre sprawy mają rozwiązane zupełnie inaczej niż u nas
i zupełnie odwrotnie niż w Szwecji.

W Ameryce masz większą wolność poczynań ale i też odpowiedzialnośc jest
większa
w Szwecji na odwrót.

W Ameryce możesz nie opłacać ubezpieczenia zdrowtnego i leczyć się sama tak
długo jak potrafisz,
w Szwecji Państwo odpowiada za to ale płacisz gigantyczne pieniądze na to.

> wiesz mieszkałam wtedy z rodzicami w M2 na 50 m2 z bratem jeszcze.
> stałam w kolejce po papier toaletowy i co z tego??
Dlatego że tamten system nie gwarantował normalnie pracujący ludzie mieli
normalne życie,
Chciałabyś stać po papier toaletowy teraz ?
A po chleb , czy mięso ?

> [...]
> obwiniac o wszystko komunizm, tamtą władze, stan wojenny itp. A tak
> naprawde czy był u nas komunizm?? to co jest w Korei??

One doprowadziły nas na skraj ruiny, wydały pieniuadze na parki rozrywki
typu Huta Katowice,
zniszczyła system wartości - im człowiek wykonuje prostsza prace tym jest
bardziej wartościowy
dla społeczeństwa. Teraz powoli to zmieniamy.

> to twoje zdanie>
Moje i bardzo je lubię.

> którzy to są ci co wykoprzystują swoją szansę
Studenci uczący sie wykorzystuja swoją szansę.
Moim zdaniem nauka wyższych uczelniach powinna być płatna
a w przypadku dobrych ocen powinno dostawać sie zwolnienia z opłat,
podobnie powinno być gdy człowiek juz w liceum uczy sie nieźle.
Sprawiedliwe byloby wtedy to że każdy płaci za szkołe,
dziś uczniowie po gorszych szkołach albo o niższym poziomie najcześciej
nie dostają sie na studia dzienne i musza płacić za zaoczne albo wieczorowe.
W ten sposob dostają podwójnie po głowie.

Bez sensu jest to że wrzucasz bezrobotnych 20 latkow i 50 latkow do jednego
worka,
a z drugiej strony osoby chore czy studentów.

Jacek

25. Data: 2003-09-10 14:41:12

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwazam ,że agresja rodzi agresje i nie powinniśmy dac sie prowokowac.

To jest idealny model życie i jego zakres jest bardzo ograniczony

Jacek

26. Data: 2003-09-10 15:00:03

Temat: Re: OT Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał

Bardzo proszę TNIJ CYTATY !!!

Pozdrawiam
MOLNARka

27. Data: 2003-09-10 15:00:49

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarownica" <s...@p...onet.pl> napisał

Bardzo proszę TNIJ CYTATY !!!

Pozdrawiam
MOLNARka

28. Data: 2003-09-10 15:10:04

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Czarownica" <s...@p...onet.pl> napisał
>
> Bardzo proszę TNIJ CYTATY !!!

Molnarka to pokaż mi w którym miejscu nie przyciełam cytatów ???? zanim coś
napiszesz w tym stylu :)))))

pozdrawiam
Czarownica

29. Data: 2003-09-10 15:14:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Czarownica wrote:

>Molnarka to pokaż mi w którym miejscu nie przyciełam cytatów ????

Ja nie MOLNARka, ale pokazac moge: dokladnie w tym poscie, na ktory odpisala
MOLNARka.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

30. Data: 2003-09-10 15:14:24

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarownica" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Molnarka to pokaż mi w którym miejscu nie przyciełam cytatów ???? zanim
coś
> napiszesz w tym stylu :)))))

Wystarczy zobaczyć Twój post do którego się odniosła,
naprawdę nie wiesz o co jej chodzi ?

Jacek

Aborcja
Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...
dofffcip malzenski
kłopot z prababcią [długie]
Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną