Czym zwalczac sennosc?

11. Data: 2007-05-03 10:46:11

Temat: Re: Czym zwalczac sennosc?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 May 2007 21:10:36 +0200, animka wrote:

> To jest syrop dla dzieci przecież....

Sama jesteś dla dzieci.

> Ale podobno daje "kopa".

Kopa to należałoby dać poniektórym za pisanie głupot:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

12. Data: 2007-05-03 12:57:01

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry wrote:
> Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> jerry pięknie wystukał(a):

> /Bez recepty w aptece można kupić?/
>
> tak.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Mam wątpliwości, czy efedryna to najlepsze
rozwiązanie dla mnie. Z opisu tussipectu wynika, że jako lek wykrztuśny nie
rozgoni senności, chyba że się łyknie z 5 tabletek na raz. Taka praktyka
pachnie mi uzależnieniem, a tego się boję. Może spróbuję, zobaczę.
Nawiasem, po wrzuceniu tussipectu w google, większą część wyników stanowią
odnośniki do stron o szprycowaniu się i kulturystyce :)))

Pozdrawiam
Jorge

13. Data: 2007-05-03 13:12:02

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.05.2007 Bilbo <b...@W...onet.pl> napisał/a:
> [...]
> Nawiasem, po wrzuceniu tussipectu w google, większą część wyników stanowią
> odnośniki do stron o szprycowaniu się i kulturystyce :)))

Wiesz, tak generalnie nadmierna senność i ciągłe przemęczenie to się kwalifikuje
generalnie do lekarza. Nie wiem, jakiego, ale masz albo depresję, albo
jakąś chorobę typu 'metabolicznego' (cukrzyca) albo hormonalnego
(coś z tarczycą itd), albo brak Ci jakichś mikroelementów. Każdy ma lepsze
i gorsze dni, ale jeśli ciurkiem jesteś senny i nic Ci się nie chce, to coś
jest nie tak i pewnie warto znaleźć przyczynę, a nie pudrować objaw...

P.S. Ile śpisz i jak to Twoim zdaniem odnosi się do Twojej indywidualnej,
optymalnej ilości snu? Bo moje 'gorsze dni' się pokrywają na ogół ze zbyt
dużą, lub odwrotnie - zbyt małą ilością snu.

P.P.S. Tussipect odpuść, narkotyki to nie jest sposób na Twoją dolegliwość.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

14. Data: 2007-05-03 13:13:23

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 May 2007 13:12:02 +0000 (UTC), Samotnik wrote:

> P.P.S. Tussipect odpuść, narkotyki to nie jest sposób na Twoją dolegliwość.

W końcu ktoś rozsądny. Popieram ręcami i nogami:)

15. Data: 2007-05-03 13:26:57

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bilbo" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wykrztuśny nie
> rozgoni senności, chyba że się łyknie z 5 tabletek na raz.

ja po 5 tabletkach chodzę po ścianach. do delikatnego pobudzenia
wystarcza mi to dawkowanie, które jest w ulotce: 2 tabletki 3xdziennie.
na mnie działa pobudzająco nawet w minimalnych dawkach.

> Taka praktyka
> pachnie mi uzależnieniem, a tego się boję. Może spróbuję, zobaczę.

w takim razie odstaw np. kawę.

16. Data: 2007-05-03 13:28:10

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
wiadomości news:slrnf3jnuv.rk1.samotnik@localhost.localdomain..
.
> P.P.S. Tussipect odpuść, narkotyki to nie jest sposób na Twoją
> dolegliwość.

a od kiedy to tussipect jest narkotykiem?

17. Data: 2007-05-03 13:46:11

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.05.2007 jerry <n...@s...xxx> napisał/a:

> a od kiedy to tussipect jest narkotykiem?

Od wtedy, kiedy stosujesz go do pobudzania nastroju, a nie jako środek
wykrztuśny...
--
Samotnik

18. Data: 2007-05-03 13:51:08

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik wrote:

> [...]
> pokrywają na ogół ze zbyt
> dużą, lub odwrotnie - zbyt małą ilością snu.
>
> P.P.S. Tussipect odpuść, narkotyki to nie jest sposób na Twoją

Dzięki za głos rozsądku :) Na początku wspomniałem, że jestem
niepełnosprawny, ale nie rozpisywałem się zanadto na ten temat. Mam duże
porażenia, niedużą wydolność oddechową i ogólnie prowadzę mało ruchliwy tryb
życia. Nie najlepsze nastroje też mi się zdarzają. Myślę, że to w połączeniu
z czterdziestką na karku daje taki właśnie efekt senności.
To nie jest tak, że mi się stale chce spać. Ale np. wyjadę z książką do
ogrodu i po chwili czytania, zaczyna mi się kiwać głowa. To samo zdarza mi
się podczas filmu. Sądzę, że mam podobny efekt, jak niektórzy staruszkowie
:) I na takie sytuacje potrzebuję czegoś takiego, jak np. tabletka z
kofeiną. Czyli nie kopa, lecz raczej szturchnięcia :)
Mam nadzieję, że wyjaśniłem więcej.
Pozdrawiam
Jorge

19. Data: 2007-05-03 13:55:33

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik wrote:

> Od wtedy, kiedy stosujesz go do pobudzania nastroju, a nie jako środek
> wykrztuśny...

Ale jeśli to prawda, że w dawce zalecanej dawałby efekt pobudzenia
wystarczający do odgonienia senności, to może warto. Mnie zniechęca wizja
łykania tych tabletek przez dłuższy czas, a potem nieomożność uwolnienia się
od nich.
Poczytałem też trochę relacji z "wymiany doświadczeń" ws. użycia tussipectu:
6-8 tabletek + 2 mocne kawy na początek itp. opisy. Można się nawykrztuszać
a nawykrztuszać :>
Jorge

20. Data: 2007-05-03 14:00:35

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry wrote:
> Użytkownik "Bilbo" <b...@W...onet.pl> napisał w

> w takim razie odstaw np. kawę.

Rzecz w tym, że kawa jest "oswojona" przez wieki używania. Wobec mniej
sprawdzonych środków lepiej być ostrożnym - nawet jeśli komuś się wyda, że
przesadnie.

Jorge

Kaszel i
Powiększenie biustu !