Re: Czynniki wplywajace na ilosc godzin snu

Data: 2009-11-26 22:02:42
Temat: Re: Czynniki wplywajace na ilosc godzin snu
Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> czym zimniej tym bardziej niedosypiasz, to naturalne.
Ale co w tym naturalnego? Mariusz nie pisze o zimnie tylko 0 16 st.
Sam mam ustawioną na 17- 18. I śpi mi się dobrze. Jak mi się trafi spanie w
21 st to budzę się bo pot mnie topi

> Zwykle ludzie jak mają niestrawność to nie moga spać.

> Boisz się spać?
Chyba mi czytnik nawala. Gdzie tak pisze, że ktoś się boi? w tym wątku ?

> Spanie jest bardzo pszyjemne.
Jakie jest? Nawet w idiotycznym wymyśle półgłówka od nowej ortografii
którego tak promujesz w stopce powinno kolnąć po oczach to słowo.
> I ma zalety.
> W czasie snu można rozwiązywac nieświadomie problemy,
Zapewne te związane z ortografią. A może inne?

> Ja lubię spać, i nie wyobrażam sobie życia bez spania.
Gratulujemy. Cieszę się że odnalazłaś sens życia.

> Jesteś pracoholikiem, ciągle myślisz, że nie zdążysz, dlatego myślisz, że
> skracając sen nadrobisz. Nie tędy droga do zdrowia, szczęścia, dobrobytu.
Szok po prostu. Gdyby poszedł do psychoanalityka albo innego takiego maga to
chodziłby z 15 razy.
A stokrotka po 8 linijakch tekstu wie wszystko o gościu.

--
PawełJ