Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-26 15:59:02
Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c1l38g$h7$1@inews.gazeta.pl...

> a to cie mam :))))))))))) !! czyli wegetarianskie wspolczucie dla
> zwierzatek ma swoje granice :)

Musisz rozróżniać dwie sprawy: pierwsza to ideały (redukcja cierpienia),
druga to realizacja - każdy na miarę swoich chęci, umiejętności
gdzieś tam stawia granice.

> My? a po co to mnie? ja wiem ze to dziala i to w zupelnosci wystarczy

to po co się ze mną kłócisz o jakieś głupie błędy?

> we wszystkich komorkach eukariotycznych

chodziło mi o to że w mózgu, mitochondria zasilające mózg,
znajdują się w mózgu a nie w nogach

> zaczynamy bawic sie w sciane ;)
> nie wiem ile czasu proces powstawania ATP, Ty wiesz?. Proces jest dosc
> skomplikowany. A szybkosci przemieszczania sie krwi tetniczej nie chce mi
> teraz szukac, ale sprawdze.

Też mi się nie chce szukać, faktycznie niepotrzebnie rozwlekamy
naszą dyskusję, wiem że w mięśniach zapasu ATP starcza na 10 sekund,
intensywnego wysiłku i resynteza zaczyna się natychmiast jeszcze przed upływem tego
czasu.

> tylko? a moze az? Tu wracamy do sprawy cwiczen , ktos sprawny fizycznie i z
> "zylami" w bardzo dobrym stanie ma z tym latwiej, "krzeslowcy" chyba musza
> poczekac az "paliwo itlen" dotra do mozgu

Czyli wytłumaczenie faktu, iż regularny wysiłek fizyczny
dobrze wpływa na prace mózgu jest zupełnie inny niż
ten podany przez JK (ATP z mięśni do mózgu)

> no to do dziela! masz talent do tworzenia mega watkow

Masz Ty też swoje zasługi ;)

pozdrawiam Chaciur