Re: Tomasz zastanawia sie nad zmianą sali, [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

Data: 2004-02-26 15:57:41
Temat: Re: Tomasz zastanawia sie nad zmianą sali, [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c1ktfe$cac$1@news.onet.pl...

> Nie zauważasz w BH _konkretów_ wynikających z badań oraz dodatkowo
> _intepretacji_ również zawartych w BH (powyżej Ci je przedstawiłam), z
> których wyraźnie wynika, że w zasadniczych sprawach (czyli pozbawionych
> harperowskich interpretacji wyników badań) J.Kwaśniewski właśnie ściśle je
> zastosował w DO - a Ty wyciągnąłeś swoje czarno-białe wnioski. Nie obchodzi
> mnie od kogo "wziął w łapę Harper", chodzi o to, że zawarł w swej Biblii nie
> tylko ścisłe wyniki badań, ale również interpetacje i pewne idee.
> Nie umiesz odróżniać "ziarna od plew".

Tak wiem to co zgodne z JK to ziarno [trawa!!!]
a co niezgodne to plewy [błonnik].

> mogę sobie podywagować, że jeśli tak jest (w co ja nie potrafię uwierzyć, bo
>
> I to jest bardzo złudny wniosek. Tu nie chodzi o długość stażu na określonej
> diecie, ale o wiek owych dietowiczów w momencie rozpoczęcia diety i jej
> trwania, a także jakie diety dana osoba ma już za sobą, uznane przez nią
> jako nieodpowiednie.

Przecież Ty zawsze układasz kryteria w zależności od sytuacji :)))

> Tak, korzystna dla sponsorów tych badań i producentów (sorry) paszy dla
> ludzi.

Twoje słownictwo jest przesiąknięta propagandą JK.

> roślinożerców)

> No widzisz... mnie też się nie podoba taki prymitywny wniosek.

Prymitywne w tym wniosku jest klasyfikowanie lepsi/gorsi.

> I właśnie ta filozofia chce niejako dzielić ludzi na "lepszych" i
> "gorszych".
> To trąci "szowinizmem antropologicznym".

Przecież to Ty nadajesz etykietki, nie zauważyłaś tego?

> ...o DO!!! Nie powinien się wypowiadać _o_DO_! BO JEJ NIE ZNA Z AUTOPSJI.
> Rozumiesz? Ileż to razy już to tłumaczyłam... teoretyków "jak psów"... ;]

Bydło ludzkie raczej, należy powiedzieć

> oznaczyłem
>
> Tak, źle zrozumiałeś. Ochotnikom na Wojnę Światów Dietetycznych Tomasz
> proponuje założenie nowej grupy. Zdaniem Tomasza (I moim też) wchodzący tu
> ludzie oczekują porad dietetyczno-informacyjnych od ludzi z PRAKTYKĄ jakiejś
> diety, a nie od teoretyków z fakultetami, bądź teoretyków amatorów, choć i
> takie informacje przy okazji się przydają. Chodzi jednak o PRAKTYKĘ. To ona
> najlepiej się sprawdza w dochodzeniu do swojej najlepszej diety.

Przeczytajcie sobie z Tomaszem opis grupy, jak się nie podoba
to zaproponujcie zmianę. Będzie wola na grupie to przegłosujecie.

pozdrawiam Chaciur