[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

31. Data: 2004-02-20 14:25:04

Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek wrote:

> Tylko skąd tego.... no... Pavulonu tyle wziąć....

A w kwestii zasadniczej?

pozdrawiam Chaciur

32. Data: 2004-02-20 14:27:15

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gapa wrote:

> 6 z logiki kolego, i 9 z poczucia humoru ;(

jak tak dobrze to banan w górę :)

> ale jak chcesz podyskutować to powiedz co ma piernik do wiatraka, bo będę
> sobie musiała postawić 12 z rozumienia chaciura :)

Leczysz ludzi opierając się o wiedzę pana Kwaśniewskiego,
bądącą w sprzeczności z medycyną akademicką.
Na oficjalnej stronie JK są poważne błędy, wypisałem je
w 4 punktach. Jeśli wg Ciebie rację ma JK to mi napisz

ad1
ad2
ad3
ad4

W czym jest problem?

> grazyna
> Ps. optybiznes ma się świetnie, właśnie przenosi się do kompleksu prywatnych
> gabinetów lekarskich i otwiera własne laboratorium, a cudownie ozdrowionych,
> którym się to tylko zdaje oczywiście, przybywa w postępie geometrycznym.

Gapa ja nie twierdzę, że nikt nie czuje się lepiej, szczególnie jeśli
wcześniej zamiast obiadu jadał kilogram cukierków.
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, iż jest też druga grupa
- tych którym dieta zaszkodziła.

> Takiego profesjonalizmu w działaniu i satysfakcji ci życzę, a przez

Dziękuje za życzenia, niestety brakuje mi bezwzględności
abym mógł w ten sposób zarobić. Taki mam problem
- zbyt wiele moralnych dylematów. Ale dobrze mi z tym :)

> delikatność nie użyję oficjalnego podpisu ;)

To jest forum niekomercyjne i lepiej jeśli takim
pozostanie, chyba, że interesuje Cię towarzystwo
speców od marketingu Pfizera Dannona Bayera
i Herbalife?

pozdrawiam Chaciur

33. Data: 2004-02-20 14:29:43

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay wrote:
> Drogi Chaciur chyba juz jestes zadowolony z "profesjonalnych" odpowiedzi
> ktore otrzymales od optymalnych?

Jestem pełen nadziei, że się doczekam.

> Ja osobiscie sadze ze dyskusji merytorycznej (trwajaca chyba od kilku lat:-)
> z optymalnymi nie warto ciagnac:-) Lepiej moze pomyslec o biznesie ktory ma
> chyba szanse niebawem dobrze w Polsce sie rozwinac, np.o klinice medycyny
> alternatywnej do leczenia sluszczen watroby lub wyjatkowo wysokich frakcji
> cholesterolowych?.

Podsunę ten temat przyjaciółce która ma takie zapędy :)

[...]
> Wiesz, Chaciur jest takie powiedzenie o ktorym ja tez czesto zapominalam
> jeszcze do niedawna : jesli Jasiu wychodzac na ciezki mroz nie chce ubrac
> czapeczki, to przeciez on sobie uszy odmrozi , a nie ja?;-)

Wiesz jak to jest - to że teraz są pod wpływem wrogiej wegetarianizmowi
ideologii nie znaczy, że to inni ludzie niż Ty i ja. Są jednostki potrafiące
porwać tłumy ale szał mija i nadal jesteśmy jedną wielką rodzinką :)

> Pozdrawiam Cie serdecznie drogi, niepoprawny Idealisto:-)

Wszyscy mi tłumaczą, że z wiekiem przechodzi, to się tak
bardzo nie martwię tym schorzeniem mózgu i serca :))

pozdrawiam Chaciur

34. Data: 2004-02-20 14:32:05

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:
> Anna na pewno cos znajdzie co wykarze ze jestes juz na "wykonczeniu", bo
> fakt nie pasuje do teorii (jej) a wiec tym gorzej dla ...... faktow :))))

Jurek co masz do powiedzenia w temacie wątku?
Czytałeś mojego posta?

pozdrawiam Chaciur

35. Data: 2004-02-20 14:32:26

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> "ZA" i "PRZECIW", z różnych źródeł i wyciągnąłeś własne wnioski.
> Czasami mam wrażenie, że ludzie nie mają zaufania do własnego rozumu ;)

A co myślisz o błędach JK?

pozdrawiam Chaciur

36. Data: 2004-02-20 14:34:47

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:
> Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości
>>

> no co ty mam ci przeprowadzić badania ile fruktozy rozpuszcza się w krwi ile
> jest zamieniane na glukoze a ile na trójglicerydy , Chciur tego dokładnie
> nikt nie wie , a zważywszy że różnie może to wyglądać u kazdego człowieka ,
> to zwyczajnie mozemy sobie tylko poteoretyzować

Typowa próba rozmycia problemu. Wiadomo, że fruktoza
jest diabelnie szkodliwa ale wszystko jest tak niejasne, iż
nie wiadomo dla czego i u każdego inaczej na dodatek.
Do rzeczy! Czytałeś artykuł o fruktozie podany tu przez Leszka?

> na razie to jeszcze nie wiadomo dokładnie w 100% z czego składa się mięso
> ;)))

Ale już wiadomo, że te nie poznanie składniki są lepsze od nie poznanych
składników zawartych w roślinach. Mącenie wody Sławku.

> Myotriphos , i jakieś pochodne , mogą być podawane doustnie , domięśniowo i
> dożylnie , chyba we Francji najwięcj badano te preparaty , może Jurek nam
> coś poszuka ??

Może, może zobaczymy.
Czyli znalezienie preparatu zawierającego ATP, uznasz za dowód
na transportowanie go w organizmie? Pamiętaj jakie to rodzi _konsekwencje_.
Zobaczymy jeszcze jakie ten lek ma działanie.
Ciekawi mnie też jakie to są dawki ATP w tym leku i jak to się
ma do 70 kilogramów! produkowanych przez organizm.

> konkretnie prosze to udowodnij

Sławek co Ci mam udowodnić? Przeczytaj sobie
choćby w poniższym linku jak to jest z ATP:
http://www.biologia.pl/kurs/atp.phtml
Nauka zwana biochemią nic nie podaje, że ATP krąży
w krwioobiegu, myślisz że gdzieś znajdę listę wszystkich
substancji które nie podróżują przez krew z mięśni
do mózgu? Przecież Kwaśniewski powołuje się
na tę naukę a ona milczy jak zaklęta o tym odkryciu.

To tak jakbym ja podpisując się astronom Chaciur,
twierdził, że ziemia ma dwa księżyce, ten drugi
nazywa się UśmiechNocy i weź mi teraz udowodnij
że się mylę? Pokażesz mi wszystkie miejsca w których
nie ma mojego księżyca?

> fosfokreatyna

fosfokreatyna przenosi ATP z mięśni do mózgu?
proszę o wytłumaczenie mi tego mechanizmu,
może jakieś linki? kiedy to odkryto?

http://polo.po.opole.pl/~kstempn/Fizjologiawf1.DOC
Resynteza ATP polega na przyłączeniu fosforanu do ADP.
Proces ten wymaga energii, która czerpana jest z rozkładu
wiązań wysokoenergetycznych takich związków jak
l. fosfokreatyna
2. węglowodany
3. tłuszcze
4. białka

Moim zdaniem Sławku obłudnie tłumaczysz ojca założyciela, wybacz.

pozdrawiam Chaciur

37. Data: 2004-02-20 14:48:55

Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał(a):

> [...]
potrafiące
> porwać tłumy ale szał mija i nadal jesteśmy jedną wielką rodzinką :)

Obys sie nie mylil;-) Troche dluzej od Ciebie stapam po tej ziemi:-)

> Wszyscy mi tłumaczą, że z wiekiem przechodzi, to się tak
> bardzo nie martwię tym schorzeniem mózgu i serca :))
>
> pozdrawiam Chaciur

Nie , psia kosc nie przechodzi bo to niestety wada wrodzona , a nie nabyta:-)
Pozdrawiam i zycze spelnienia marzen.
anna;-)

38. Data: 2004-02-20 16:13:11

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur w wiadomości news:c155mj$j7p$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> A co myślisz o błędach JK?

Chaciur, niektorzy nie maja zaufania do wlasnego rozumu.

39. Data: 2004-02-20 16:30:05

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leczysz ludzi opierając się o wiedzę pana Kwaśniewskiego,

uściślijmy, bo już nie pierwszy raz spotykam się z tym określeniem: "ja
jestem dietetykiem i uczę ludzi prawidłowego stosowania diety!!!!!!" Od
leczenie to mam lekarza optymalnego, świetnego fachowca zresztą.

> [...]
> wcześniej zamiast obiadu jadał kilogram cukierków.
> Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, iż jest też druga grupa

dla tych ludzi opracowałam krótki teścik: " ile zjadają B T W dobowo"
jeśli poszkodowany przez DO zaczyna: no na śniadanie jem 2 jajka na boczku z
chlebem biszkoptowym...... to jestem w domu. Sprawdź sam to się przekonasz
;) Bladego pojęcia towarzystwo nie ma, po co JK tak skomplikował książkę
tymi cyferkami na końcu.

> Dziękuje za życzenia, niestety brakuje mi bezwzględności
> abym mógł w ten sposób zarobić. Taki mam problem
> - zbyt wiele moralnych dylematów. Ale dobrze mi z tym :)

jak będę jeździć nowiutką hondą civik (moje marzenie) i mieszkać w piętrowej
willi pod miastem na 5 hektarowej działce z basenem, kortem tenisowym,
pływać jachtem (własnym) i mieszkać we własnym pensjonacie na
wczasach........ to powiem że brakuje mi bezwzględności, a co?.
Jak masz problem to go rozwiąż i nie narzekaj ;) ja nie mam problemów :)
grazyna

40. Data: 2004-02-20 16:45:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:c15cqe$rv8$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
> się przekonasz ;) Bladego pojęcia towarzystwo nie ma, po co JK tak
> skomplikował książkę tymi cyferkami na końcu.

Ale przyznaj szczerze: tych, ktorym sie polepsza, nie przeswietlasz w ten
sposob? Jakiez byloby zdziwienie, gdyby sie okazalo, ze u nich rowniez
wystepuja odstepstwa od zalecanego B:T:W. Wszystko zreszta wyjdzie w praniu:
pierwsze optymalne badanie przeciez w toku.

Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)